{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

forslag til KG...!!??? {{forumTopicSubject}}

jeg har tit tænkt på hvorfor der ikke er et raceregister her på KG... syntes det ville være smart, for nogle gange høre man om en race, men man ikke lige har så meget forstand på og ville måske gerne vide mere om dens oprindelse, temprement osv, men så skal man ud og lede et helt andet sted på nettet for at få de oplysninger... tænkte det kanne være meget nemmere med hvis der var et register her inde så man kunne blive på samme side....;-)

er det kun mig der syntes det kunne være en god ide???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forslag til KG...!!???
  • #1   8. okt 2006 ja nemlig... nu kender jeg meget til de forskellige katteracer, men man kan jo godt glemme det en gang i mellem eller bare mangler info om katteracen... og da det jo er et kattegalleri villde det jo også være det perfekte sted af have et register...;-) der er også mange der her inde skriver noget i stil med "typesk for racen" men hvis man ikke hved hva der er der er typisk for rcen, så kunne men lige smutte ind i registeret... og ja mere viden kan man jo ikke få nok af...;-)

• #2   8. okt 2006 jeg syntes også det kunne være en rigtig god ide, da jeg gerne selv vil lære noget mege om race katte... jeg syntes at vhis man søger på google så kommer der enormt meget skidt blandt godt, som man alligevel ikke kan bruge til noget.??

• #3   8. okt 2006 Du skal sende dit forslag til Admin oppe under kontakt.

Naja

Kommentér på:
forslag til KG...!!???

Annonce