{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
400 visninger | Oprettet:

Øv en morgen... {{forumTopicSubject}}

ja vi bor jo i et gammelt hus fra 1880 så der er nogle ting der ikke er så fedt ved det fx strømmen vi har ikke særlig mange stikkontakter og hele huset køre på 3 sikringer...... (det ene relæ har 2 sikringer) så man skal nogle gange virkelig tænke over hvad det er man har i gang af strømting....

nå men her til morgen står min forloved op først og han siger så til mig at jeg skal komme for strømmen i hele huset er gået men det viser sig så at det kun er det ene relæ der ikke køre så nu har vi så ikke strøm i køkken (men jeg har trukket en forlængerledning fra stuen og ud til køleskabet) gang og badeværelse og han kunne ikke lige finde fejlen for det var ikke bare sikringen der var sprunget så han måtte smutte på arbejde og så må han se på det i eftermiddag (han var nød til at smutte på arbejde for de skulle lave noget meget vigtigt idag og de er ikke så mange mænd til det...)

håber i har haft en beddere morgen end mig....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv en morgen...
  • #2   28. sep 2006 Michael du må gerne låne min hvis du kommer og henter den og aflevere den igen *GG*

• #3   28. sep 2006 Malene vi fik også sprit ny bil i januar mdr og inden vi gik ud af febuar havde vi fået et stenslag i forruden (det var også en lortemorgen og så kom en lastbil imod mig og så kunne jeg ellers se den flyve oppefra og ned) og den har udviklet sig så det er blevet til en lang revne øv øv øv øv

men må sige at jeg hellere vil have et stenslag i forruden end en rids.....

• #4   28. sep 2006 Monica... en rids kan nemt laves, men den revne i din forrude kan ikke... der skal du ha skiftet hele forruden og det koster klejner...
    Tro mig.... har prøvet både revner og ridser... og man kan selv lave en rids i lakken...

Min morgen er lidt underlig... jeg har sovet rigtigt skidt... kunne næsten ikke falde i søvn igår... lå og vendte og drejede mig hele natten... vågnede kl. 3, hvor fjernsyn, computer og lys kørte på fuld drøn, fordi min kæreste var faldet i søvn, da han var inde og tjekke om jeg var okay...
    Han glemte så at sætte vækkeuret, så han fór lige pludselig op og skyndte sig på arbejde...
    Nu sidder jeg alene hjemme... hyggeligt, ik...

• #6   28. sep 2006 Min morgen har heller ikke været for god. Missen har tilsyneladende fået skubbet hægten af badeværelsesvinduet, og har taget turen to etager ned i nat.
    Er lige kommet hjem fra dyrlæge, med en kat der heldigvis ikke har lidt alvorlig skade, og som nu sover i vindueskarmen

Kommentér på:
Øv en morgen...

Annonce