{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

Puha en øv morgen.. :( {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg synes det har været en rigtig øv morgen..

Jeg står op som jeg plejer og ser så at der ligge en gang bræk på gulvet, og lidt længere henne ligger der en l*rt, men den har så nok været en af dem der har sat fast med et hår for den var tværet godt ud.. Men da jeg så har fjernet det, og vil vaske gulvet af, der så jeg så der er endnu en bræk klat under sengen.

Begge katte virker friske i dag, men holder skarpt øje med dem, og jeg er helt sikker på det ikke bare var en hårbolle for man kunne se maden i det.. smiley

Puha, jeg blev så nervøs da jeg så det for kunne ikke se begge katte så var bange for en af dem lå et sted og var skidt tilpas, men heldigvis viser ingen af dem tegn på det, men der bliver holdt godt øje med dem.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha en øv morgen.. :(
  • #1   5. aug 2013 Kan sagtens være, at hvis de har fri adgang til mad, bare har forspist sig.
    Gør de af og til.
    Men godt du holder et vågent øje med dem begge smiley

• #2   5. aug 2013 Mine har altid haft fri adgang til mad, så tror ikke det er derfor. smiley

• #3   5. aug 2013 Enig med PetWil

• #4   5. aug 2013 Ja netop. Hvis de har fri adgang til mad, kan de sagtens komme til at spise for meget og s kommer det altså retur..

• #6   5. aug 2013 Jamen velkommen i klubben Sanne, det er så det jeg har været oppe og slås med fra Torsdag til Søndag smiley

Og jeg ved stadig ikke hvorfor, jeg venter på Tøsen frivilligt vil afgive mig en urinprøve på det rigtige tidspunkt smiley

Men altså det kan godt være varmen der gør at de får lidt kvalme, det fortalte min dyrlæge mig..

• #7   5. aug 2013 - eller hvis de får noget i den gale hals. Så hoster de indtil de har afleveret måltidet - det gør Freddie i hvert fald smiley

• #8   5. aug 2013 Synes bare det er meget at det er to gange, der er ingen af dem der har gjort det før med mindre de har fået kattegræs og det er noget tid siden jeg sidst have det til dem. Men de virker begge som de plejer i dag.

Men jeg har ikke hørt noget, og jeg høre med det samme de siger en lyder jeg ikke kender også når jeg sover, det er ikke kun ved dem, men kommer der en lyd som ikke er bekendt vågner jeg når den er ukendt. Men Jax har før kommet med en hårbolle uden du har hørt en lyd fra ham..

Men forsætter det i morgen så ringer jeg til dyrlægen og høre mig ad, men nu har der ikke været noget hele dagen, men man skal aldrig sige aldrig. smiley

Jeg har ondt af dig Heidi.. Det værste er bare jeg selv er ved at brække mig når jeg samler sådan noget op, og jeg ville ikke vække manden kl 8 i morges, men da jeg så nummer 2 klat, så blev jeg nød til det, for så måtte han tage den del. smiley

• #9   5. aug 2013 Jeg får nu også bræk fornemmelser når jeg skal tørre op, dog kun hvis det er friskt bræk, den der kvalme varme lugt af opkastet kattemad føj..

Men jeg har ikke andre til at gøre det for mig, så jeg har bare at komme i gang smiley

Tøsen kastede kun op om morgenen, og resten af dagen var hun helt som hun plejer, faktisk kastede hun op, og 15-20 min. efter så sad hun og spiste tørkost uden problemer, underlige kat..
    Men nu satser og på at jeg kan få hende til at afgive en urinprøve i morgen og så må jeg se om hun har blærebetændelse eller noget..
    Hun har været på antibiotika og smertestillende siden sidste mandag, og hun har det helt fint, er glad og tilfreds og har ikke kastet op siden...

• #10   5. aug 2013 Jeg håber ikke der ligger noget i morgen tidlig og at det kun var en gang! Men jeg blev da en smule bange, jeg er så pylret hvad angår kattene. smiley Men håber bare det var i dag!

Det er da træls med hende Tøsen, men dejligt hun er frisk! smiley

• #11   5. aug 2013 Det eneste problem jeg har med at fjerne opkast, det er når det endnu er varmt uuuuuuvvvhhh smiley

• #12   5. aug 2013 Jeg kan slet ikke have det.. Puha, jeg får lige frem de der bræk bevægelser i halsen! smiley

• #13   5. aug 2013 du skal ikke være pylret søde... det er meget vel fordi de har forspist sig, eller pga varmen... du skal ikke lægge så meget i det... kun hvis det ser hele tiden i løbet af en dag, eller der er blod med. her sker det flere gange i ugen med 3 katte. smiley og tar det ik så tungt. for man kan se hvis det er mad så har de bar forspist sig, og vores har os altid adgang til mad. såe kan godt ske søde... men godt du holder øje med dem, sørg for at de har godt med koldt vand og skift flere gange om dagen nu når det er så varmt smiley

• #14   5. aug 2013 Jeg skifter altid der vand flere gange om dagen om så det er koldt eller varmt. smiley Men ja nu ser vi om der er noget i morgen igen.. Men håber det ikke. smiley

• #15   5. aug 2013 der er sikkert ikke noget smiley som sagt det er meget normalt når de har adgang til mad hele tiden smiley men godt du er obs

• #16   5. aug 2013 Bare der er aldrig nogen af mine katte der har gjort det før, og har haft mange katte i løbet af mit liv. Men tror da heller ikke der er noget, men bedre og være sikker end usikker smiley

• #17   6. aug 2013 Sanne, det er faktisk ret almindeligt, at katte kaster op af og til.
    Derimod meget Ualmindeligt, hvis de ikke gør det, så tag det bare stille og roligt.

• #18   6. aug 2013 Jubii jeg fik en urinprøve af sted til dyrlægen i dag smiley Tøsen har blærebetændelse som jeg mistænkte smiley kender jeg min kat eller kender jeg min kat smiley
    Men ellers fejler hun intet og den medicin vi havde påbegyndt virker for det var på retur, så skal blot fortsætte behandlingen ud og ny urinprøve om 14 dage smiley

Sanne hvordan går det med dine katte??
    Har der været noget siden i går ??

• #19   6. aug 2013 Nej der har ikke været noget heldigvis.. smiley Ikke andet end de er i deres rigtig hygge hjørne idag! så det var vist bare en engangs tur, men en ubehagelig følelse man får! smiley

Men ja du kender da vidst din kat! smiley

• #20   6. aug 2013 Ja lad os håbe det blot var en engangs tur smiley

Det er jo som Mega skriver intet unormalt i at en kat fra tid til anden kaster op, og så længe de trives og har det fint og det ikke gentager sig dagligt så er det jo nok blot en af de der normale utilpasheder smiley

• #21   6. aug 2013 Ja jeg håber. smiley

Kommentér på:
Puha en øv morgen.. :(

Annonce