{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Hvad gør dig glad og varm indeni..?? {{forumTopicSubject}}

For mig er det selvfølgelig min elskede små basser Simba og Nala, som betyder utroligt meget for mig. smiley
Min familie. smiley
Min niece og guddatter på 4 år, som bare er så sej smiley Hun har en kronisk blodsygdom, hvilke gør hun får blod 1 gang om mdr og render til en masse kontroller..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør dig glad og varm indeni..??
  • #1   21. dec 2015 Min skønne niece

profilbillede
  • #2   21. dec 2015 De to her. Første-elsklingen smiley og Største-elsklingen smiley

profilbillede
  • #3   21. dec 2015 og de ligger så i forkert rækkefølge - altså det er Størsteelskling til venstre og Førsteelskling til højre .

• #4   21. dec 2015 Hold da op hvor de ligner hinanden. Du kan bilde mig hvad som helst ind hvem der hvem smiley

• #5   21. dec 2015 De ligner overhovedet ikke hinanden. De er bare sorte og søde begge to smiley og Førsteelskling er stor og tyk, og Størsteelskling er meget stor og meget tyk.

• #6   21. dec 2015 Haha prøv lige at kig på billedet en gang til smiley

• #7   21. dec 2015 Nemt at se forskel. smiley Nogle gange spørger folk godt nok hvordan jeg kan kende forskel på dem, og det forstår jeg jo slet ikke smiley De fleste, der møder dem IRL kan nu hurtigt se forskel, fordi de virkelig er meget forskelige.
    Om ikke andet så kan man altid kende Bjarne på sin "dåmmeknop" (talgcyste på højre øjenlåg).

• #8   21. dec 2015 Jeg er ikke så nem at gøre blød i knæene, men når Tøsen kaster sig tæt ind til mig i sengen og spinder vel tilfreds i bare forventning om at blive nusset på mavsen, så bliver man altså helt glad og varm og virkeligheden forsvinder langt væk for en lille stund.
    Og glad det bliver jeg hver dag jeg kommer hjem når jeg ser 2 katte sidde lige inden for døren og blot venter på mig og så begynder at kurre når de ser mig smiley

Ellers udover kattene så kan det gøre mig glad og varm inden i når jeg kan gøre noget for at glæde andre, med blot bitte små ting, så som at være der og lytte, eller åbne en dør, bære en pose, hvad som helst for at hjælpe eller glæde andre i et kort øjeblik.

• #10   21. dec 2015 Jeg elsker mine katte rigtigt meget og de er de levende væsner jeg tilbringer mest tid med, men intet slår den kærlighed og varme som jeg føler for mine børnebørn og børn smiley

profilbillede
  • #11   22. dec 2015 hver gang jeg ser fremskridt hos sofie bliver jeg så glad og varm indeni ! som igår aftes da vi gik i seng gik hun med og i samme sekund hun stod i sengen begyndte hun at "råbe spinde" og så afprøvede hun ellers hvor der var bedst at ligge smiley

• #12   22. dec 2015 Noget der luner mig inden i er, når jeg kan se, at der trods alt stadig er barmhjertighed til. Fx en tråd som denne http://www.kattegalleri.dk/forum/generel-diskussion/142027-registrer_nu_jeres_katte_i_katteregistret , hvor en pige gør hvad hun kan for at hjælpe en nødstedt kat. På trods af det er en trist historie varmer det alligevel mit hjerte, fordi det giver et håb om, at menneskeheden ikke er helt fordærvet.

• #13   23. dec 2015 Selvfølgelig holder jeg sindssygt meget af mine katte smiley
    Men en buket blomster, de rette ord i en uventet stund, min familie og så varmer det mig når jeg ser nogle små irriterende teenagere træde ind ad døren på min arbejdsplads for derefter at opdage, at de i løbet af ½ skoleår udvikler sig til smukke unge, velopdragne mennesker. Så går det op for mig at der er kærlighed til i Verden endnu smiley

Det varmer mig når jeg gør en lille forskel for andre og får dem til at smile - mennesker som i forvejen har så rigeligt at tænke på.

Kommentér på:
Hvad gør dig glad og varm indeni..??

Annonce