{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad gør dig blød om hjertet?
  • #1   26. apr 2008 starter selv.
    mit hjerte smelter når det ringer på døren og mine katte løber kapløb til døren. jeg skal næsten skære mig igennem for at åbne døren.
    derudover at de generelt har krudt i måsen, og er med i alt. lige fra opvask til støvsugning. nogle dage er det dog det jeg er klar til at sælge dem for. kræver tålmodighed med så mange hjælpende poter konstant.
    sidst men ikke mindst smelter mit hjerte når min hunkat kommer op i sengen når jeg går til ro. hun spinder højt og ælter min hovedpude længe, og ruller sig sammen ved mig. tit skal hun lige prøve om det ikke kan lade sig gøre at sutte på mine øjenvipper.
    opsumeret er det vel deres energi, nysgerrighed og hengivenhed jeg er faldet pladask for.

• #2   26. apr 2008 Det jeg elsker mest ved Balder er at han ikke er særlig kvik. Til gengæld er han blid som et lam, slikker tit mine hænder og elsker at ligge i ske om morgenen. Og når jeg kommer hjem fra arbejde så kaster han sig hvinende af fryd om på ryggen og skal nusses på maven*G*

Det jeg elsker mest ved Gwen er at hun er sin egen, og vildt legesyg. Samtidig er hun den største kælefrans og elsker at ligge på skødet mens jeg spiller computer. Om morgenen kravler hun ind under min dyne og leger "fang foden" død irriterende og emegt skægt*G*

Det er deres umiddelbare glæde ved livet, deres ubetingede kærlighed til os, og den tryghed de udviser til dagligt, der altid kan få mig til at slappe af.
    Nu bliver jeg helt sentimental, skønne bæster!

• #3   26. apr 2008 Putti bryder sig ikke om at blive rørt på maven, men lige en sjælden gang i mellem kommer hun op og ligger sig hos mig, og ruller om på ryggen og bare spinder i vilden sky når jeg nusser hende på maven.. Så bliver jeg meget blød om hjertet.

Johnson snakker meget, og jeg synes bare det er toppen af hygge, som vi kan sidde der og snakke sammen. Og han kommer altid, når jeg sidder i sofaen og puffer min arm til side, så han kan ligge ved mig og kigge på når jeg sidder ved computeren.. Og så er jeg bare vild med at han er så stor.

Og så elsker jeg at sidde og kigge på dem,.. Putti med hendes store smukke blå øjne, hun ser så sød ud. Og Johnson ser lidt mere vild ud, med det udtryk han har, og hans gule øjne..

• #4   26. apr 2008 jeg bliver meget meget blød om hjertet når jeg henter tættekammen og min lille Ramses promte smider sig ned hvor han nu tilfældigvis befinder sig, omgående spinder ekstremt højt og lægger sig på ryggen med alle fire poter i hver sin retning...

med blottet mave kommer der så en lille lyd der betyder : så mor - så er jeg klar til at bliver nusset..

Hvem kan stå for det...

Knus og spindelyde

• #5   26. apr 2008 At han er som han er.. Dejlig doven, bamse agtigt, og jeg har fået ham opdraget til at det nytter ikke at gøre modstand..

Han lader børn ae sig, han er ikke aggresiv overfor rotterne, men gnider gerne hovedet mod dem smiley

• #6   26. apr 2008 faktisk meget godt spørgsmål .

- ved zalsa er det nok at hvis jeg sidder i sofaen, så kommer hun kigger på mig og miaver, hvorefter jeg skal flytte enten min computer eller mine hænder så hun kan komme og krølle sig sammen og begynde at spinde. hvorefter hun kan ligge der i flere timer. og om natten skal hun røre mig for at kunne sove. (hvilket odså kan være lidt irriterende.)

- ved hulk er det hans dejlige energi, at han farer rundt i hele lejligheden og laver ballade. og så når han ligger på trappen og miaver fordi han ikke tør hoppe ned selv.

• #7   26. apr 2008 Jeg har 11 katte i huset og 7 mere eller mindre tamme genudsætningskatte, altså i alt 18 katte.
    Dermed har jeg 18 forskellige grunde til, at jeg kan blive blød om hjertet smiley

• #8   26. apr 2008 Jeg blir blød om hjertet når jeg kommer hjem fra arbejde og ser mine katte ligge i sofaen og kigger på mig,og når lille Gystie kommer løbende hen til mig og vil op og kæles. Så føler man sig elsket!!!

• #9   26. apr 2008 Jeg blir vildt blød om hjertet , når jeg ser Bella ligge og hygge patte hos sin mormor Nova , imens min hund Tessa , ligger på skødet af mig , med Freya pattende hos hende og de sidste 2 kommer og vil kæles , det er da total familie hygge .....
    Og efter en lang dag på jobbet , når man sætter nøglen i døren , så kan man bare høre at de allesammen kommer løbende , for at ta imod en , dejligt :o)

• #10   28. apr 2008 uhh- sidder med det største smil om munden over at læse hver jeres beskrivelse. katte er bare en gave som man ikke kan være andet end taknemmelig over at dele liv med.

Kommentér på:
hvad gør dig blød om hjertet?

Annonce