Madonna er HJEMME :D {{forumTopicSubject}}
Igår ringede min veninde.. IGEN.. ( Naja )
" Tiffannie. Jeg har lige afleveret Madonna hjemme ved dit hus, til din mor.. Kommer du snart hjem? " ( Jeg var nede ved en anden veninde. ( Mia )
Jeg SPRANG op og skyndte mig hjem, som Mia FULDUD forstod. Det var Faktisk Mia der sagde jeg skulle tage hjem til min kat, da hun ved hvor meget Madonna betyder for mig og Mia har "været med" siden jeg fik Madonna ind af døren ALLER første gang da hun var omkring 11-12 uger.
Da jeg kom hjem blev jeg bedt om at holde Madonna fast og vi fik en STOR og FED, grim tæge/flåt af hende. Nu er hun SUND og RASK ( Forhåbentlig ) og jeg har lige givet hende loppekur.
Lige nu bor hun i bryggerset fordi min mor vil være SIKKER på loppekuren har virket så imorgen må hun komme ud fra bryggerset
Er bare SÅ glad og jeg er igang med at sparre op til en ny øremærkning eller chipping. ( Ved ik hvad Chip hedder i fleretal, eller hvordan det overhoved staves )
Men nogle kan nok godt huske jeg før har oprettet forrums hvor jeg savner hende og sårn?
Men nu er hun ENDELIG Hjemme og jeg HYGGER bare omkring hende og hun får bare en masse kram, men ingen kys.... Endnu.. ( Må ikke for min mor endnu )
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Madonna er HJEMME :D