{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Alene hjemme første gang {{forumTopicSubject}}

Min ene kat skal til dyrlægen imorgen og have renset tænder, og så skal Madonna være alene hjemme, det har hun aldrig prøvet før. Jeg har en aftale men overvejer at aflyse den så hun ikke skal være alene. Er det bare mig der er pyldret, eller er det en god ide jeg blir hjemme hos hende?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme første gang
  • #2   16. jun 2010 Jeg er osse en pylderrøv. Og det er der såmænd heller ikke noget galt med. Men man skal lige huske på hvad der er kattens behov og sit eget. I det tilfælde du beskriver, ville jeg lade katten blive hjemme i kendte rammer, det er meget mere stressende/synd at tage den med. Om du så vil "ofre" dig og blive hjemme, er op til dig selv og vigtigheden af den aftale du har. Men den tager ikke permanent skade af at være alene nogle timer, den vil sikkert sove. Men det er som sagt op til dig selv og hvad du føler er rigtigt

• #3   16. jun 2010 Hvis i mener jeg bare er pyldret og hun sagtens klare sig vil jeg hellere overholde min aftale end at sidde hjemme, det lyder også så dumt at aflyse fordi ens ikke skal være alene hjemme.
    Jeg blev bare lidt i tvivl om hvorvidt hun kunne være alene når hun ikk har prøvet det før.

• #5   16. jun 2010 Tja hun skal vel lære det før eller siden, det er nok ikke sidste gang hun kommer til at være alene, Thor danner desværre meget tandsten, så det nok ikke sidste gang han skal have en tandrensning. Ved ikke med Madonna, det ser ikke ud til hun har tandsten, og hun kan ikk tåle tandpastaen så børster ikke hendes tænder.
    Jeg har fået nogle prøver på noget dental foder, og Thor kan sagtens spise det, men Madonna får tynd mave af det, og det er for besværligt at fodre dem med forskelligt foder.
    Jeg tænkte faktisk på om man kan få sådan nogle tygge strænger til katte, men kan jo høre dyrlægen imorgen.
    Tak for jered råd og vejledning, jeg er jo nok lidt pyldret, men vi ønsker vel alle vores katte har det godt:)

• #7   16. jun 2010 det er sådan set osse det jeg skriver mette

• #10   17. jun 2010 Hun har klaret det rigtigt flot der har ikke været noget overhovedet, men hun blir sikkert glad for jeg henter Thor om lidt

Kommentér på:
Alene hjemme første gang

Annonce