Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Følgere?
  • #1   24. okt 2015 det lan man vidst kun se fra computer. hvis du kigger på mit profil billede står der vidst nok hvor mange der følger mig....? det samme burde jo gælde for dit. (jeg er altid på fra appen,så kan ikke se følgere : /)

• #2   24. okt 2015 Nå, så er det nok det smiley jeg bruger også app på mobilen smiley

• #3   24. okt 2015 så kan du ikke se det : )

• #4   24. okt 2015 Du har 27 følgere smiley

• #5   25. okt 2015 Hehe.. Okay smiley det var da en del mere end jeg havde regnet med..

• #6   25. okt 2015 Du har vidst lige fået en mere smiley Du er oppe på 28 nu smiley

• #7   25. okt 2015 29,du må være meget spændende

• #8   25. okt 2015 ih altså. hvor mange har jeg nu?

• #9   25. okt 2015 N9nna du har 16 smiley

• #10   25. okt 2015 uuuuh altså. det må være alle de kloge ting jeg skriver, der tiltrækker dem! ? )

• #11   25. okt 2015 Ja N9nna det må det være, jeg er åbenbart ikke så interessant smiley smiley smiley smiley jeg har 6 følgere, men er er jo også ret annonym i øjeblikket, er ikke så meget på, der sker altfor meget i min hverdag lige i øjeblikket smiley

• #12   25. okt 2015 7:)

• #13   25. okt 2015 smiley smiley smiley smiley smiley

• #14   25. okt 2015 Uh, det ville jo være dejligt hvis det var fordi jeg bare er spændende, men jeg tror jeg fik de fleste på grund af alt det jeg måtte igennem med Cutie. Jeg kunne godt forestille mig at folk gerne ville følge med i hvad der sker, og det er kun dejligt at folk føler med mig. Mange mennesker synes katte bare er irriterende og kan slet ikke følge hvordan man kan holde så meget af dem, men herinde er der virkelig forståelse og medfølelse for det bånd vi opbygger til vores katte, og hvor meget det påvirker os når de ikke har det godt. Forhåbentlig kommer jeg dog aldrig til at underholde mine følgere med så dramatisk og forfærdelig en oplevelse igen..

• #15   25. okt 2015 Der fik du endnu en følger.

Jeg husker med gru din beretning om cutie. sådan noget river ens hjerte ud og river det i tusinde stykker..

Jeg ser i hvert fald frem til positiv opdatering om cutie. Sikke en oplevelse, man kan vel næppe beskrive hvad det gør ved en.

• #16   25. okt 2015 Ja det var en ubeskrivelig følelse at stå der med hende i et håndklæde og ikke ane hvad jeg skulle gøre. Jeg har tidligere haft en kat der blev ramt af en bil, men da jeg kørte ham til dyrlægen havde jeg ligesom på fornemmelsen at det blev en aflivning, hvilket det desværre også gjorde. Med Cutie kunne jeg simpelthen ikke forlig mig med at en simpel neutralisering kunne koste hende livet, og at ringe rundt til dyrlæge efter dyrlæge uden at kunne komme igennem. Det var forfærdeligt. Og så at det var dyrlægens fejl, og så endda en grov sjuskefejl. Pyha. Men hun har det skønt nu, og løber rundt og leger som om intet var hændt. Hendes ar på maven er lidt langt, men jeg tror ikke det vil ses så snart pelsen vokser ud. Hun har lidt hårdt arvæv under såret som dyrlægen også sagde hun ville få, idet at såret blev åbnet to gange, og lappet to gange. Jeg tager til dyrlæge med hende om nogle uger, bare for at være sikker på alt går som det skal, men der er intet der indikere at det ikke bare går iorden. Jeg kan godt blive lidt følsom nogle gange når hun ligger hos mig, at noget menneske kunne finde på at sjuske med chancen for at hun kunne miste sit liv, for Cutie er nok den kærligeste, godmodige og sødeste kat jeg nogensinde har mødt og hun fortjente slet ikke at skulle alt det igennem. Så jeg tror det vil tage mig længere tid at komme mig over det hele end det tager hende smiley men det hjælper meget at folk herinde gav mig den opbakning, og lyttede undervejs smiley

• #17   25. okt 2015 Dejligt at høre, at hun har det godt smiley sådan noget gør ondt på en måde som mange ikke kan fatte.

Det er jo for virkelige dyreelskere ikke bare en kat, ( du kan jo få en ny gratis) men et spørgsmål om kærlighed til lige netop dén kat, der gør at man vil gå gennem ild og vand for den.

Jeg er så glad for at cutie er okay, selvom hun ikke engang er min kat.

Folk med børn kan sikkert bedre forstå den kærlighed, man kan få et andet barn, ja, men det vil aldrig være som det barn de har mistet...
    Sådan er det for dem der mister et elsket dyr og ven..

Kommentér på:
Følgere?

Annonce