488 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Vedr. følgere Vedr. følgere

Her er svaret fra Bazoom - Kattegaleriet. Som jeg også forstår på jer andre, så er det vist ikke som de siger, at det rent faktisk forholder sig. smiley

Hej Denise,

Hvis nogle er interesseret i din profil, så har vedkommende lov til at følge dig. Vi har ikke noget med følgerne at gøre, så det er folks helt egen beslutning i forhold til hvem de vil følge.

God dag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr. følgere
  • #1   29. apr 2021 Ok kan man så slette dem man føler???? For så kan vi jo komme problemet til livs.

Jeg har nogen som jeg følger, men det er dem som jeg havde sagt ja til venskab med, den gang det ikke hed følgere smiley

• #2   29. apr 2021 Ok jeg har lige slettet stort set alle dem jeg fulgte, ikke fordi jeg er uvenner med dem smiley men for at se om Jeg kunne, og det var ganske let og enkelt smiley

• #3   1. maj 2021 Ja Jette dem du følger, er nemme at slippe af med. Du kan ikke komme af med dem, der følger dig. Måske også ligegyldigt. Men det er da mærkeligt.

Jeg nægter at tro på, at der følger 98 profiler herinde efter mig.

• #4   1. maj 2021 Jeg kan se på listen med mine følgere, at langt de fleste er jeg aldrig stødt på herinde.

• #5   2. maj 2021 Ja men måske kan man starte en bølge, hvor vi alle sletter dem vi “følger” og aftale, at man kun følger dem man har en aftale med.
    Ja jeg ved, at nye vist er tvunget til, at følge nogen, men de kan så slette dem bagefter, bare en tanke, så vi selv styre det, og ikke andre.

• #6   2. maj 2021 Så nu følger jeg dig også Denise D.
    Så kan jeg også bedre følge med i denne tråd fordi der kommer et lille tal i hændelser når du lægger noget op.
    Andet gør det jo ikke smiley
    Skal selvfølgelig nok trykke ikke følge hvis du ønsker det smiley
    God søndag til dig og Kokos

• #7   2. maj 2021 Jeg kan som ny profil herinde bekræfte, at man bliver “bedt om” at følge nogle profiler, når man opretter sig som bruger. Og man bliver bare præsenteret for en lang liste af random navne, som man ingen forudsætninger har for at sortere i, da man jo ikke aner, hvem de er. Så jeg klikkede bare “følg” til dem alle. Jeg har så, efter jeg er blevet aktiv herinde, fået fornemmelsen af, at de fleste navne, jeg blev præsenteret for, er nogle (men dog ikke alle) af de mest aktive profiler. Jeg har dog slettet et par stykker efterfølgende og sletter også gerne resten, hvis folk ønsker det.

Nu ved jeg ikke, hvordan KG har fungeret tidligere, men “følgere” bliver jo brugt på en lang række sociale medier, så det er nok et forsøg på at være mere “oppe på beatet”. Jeg har ikke haft kat før nu, men jeg kan da huske, at sider - med en særlig interesseprofil - som denne her var ret store, før Facebook, Instagram mm. kom til. Men de fleste er sikkert snævret godt ind siden da.

• #8   2. maj 2021 Jeg er lidt ligeglad med det, her inde, på face har jeg skrappe principper, jeg har ikke venner som jeg ikke kender personligt eller er familie med, det er dejligt overskueligt.

• #9   4. maj 2021 Jette L. Jeg slettede alle mine. Denne eneste man ikke kan slette er Bazoom smiley

Jeg har så nu fundet ud af, at det ikke betyder det helt store. Jeg har slået alle notifikationer fra. Så ser kun nyheder herinde, når jeg aktivt logger på. Jeg magter ikke mail’s, SMS mm når nogen har slået en prut.

Morten. Ha ha fint med mig smiley smiley Det er mere det, at Bazoom presser det ned over hovedet på en, der generer mig. Ellers har det ingen gener. Kokos hilser igen smiley

Rikke. Som jeg husker det, var det ikke sådan før. Men du har nok ret i, at de prøver at følge med. Jeg kan bare ikke se hvad det har af betydning herinde mht, at have følger eller ej

• #10   4. maj 2021 Ja jeg har også valgt, at jeg kun ser noget her fra eller på face, når jeg selv går ind og tjekker, jeg gider ikke blive forstyrret hele tiden.
    Her ind kommer jeg de fleste dage om aftenen, og kikker lige rundt på det som er nyt, så det ikke fylder mere end jeg selv vil, eller har tid til, men syntes stadig det er hyggeligt, at kikke ind, og savner tit dem som ikke længere er aktive her inde mere, men nye kommer til og det er også godt, så kan vi svare på spørgsmål igen smiley smiley

Kommentér på:
Vedr. følgere

Annonce