488 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Vedr. følgere Vedr. følgere
Her er svaret fra Bazoom - Kattegaleriet. Som jeg også forstår på jer andre, så er det vist ikke som de siger, at det rent faktisk forholder sig.
Hej Denise,
Hvis nogle er interesseret i din profil, så har vedkommende lov til at følge dig. Vi har ikke noget med følgerne at gøre, så det er folks helt egen beslutning i forhold til hvem de vil følge.
God dag.
0 synes godt om
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.128
Jeg har nogen som jeg følger, men det er dem som jeg havde sagt ja til venskab med, den gang det ikke hed følgere
maj 2012
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 111 Katte: 1 Emner: 149 Svar: 690
Jeg nægter at tro på, at der følger 98 profiler herinde efter mig.
dec 2012
maj 2012
Ja jeg ved, at nye vist er tvunget til, at følge nogen, men de kan så slette dem bagefter, bare en tanke, så vi selv styre det, og ikke andre.
jan 2019
Følger: 63 Følgere: 270 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 759
Så kan jeg også bedre følge med i denne tråd fordi der kommer et lille tal i hændelser når du lægger noget op.
Andet gør det jo ikke
Skal selvfølgelig nok trykke ikke følge hvis du ønsker det
God søndag til dig og Kokos
apr 2021
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 30
Nu ved jeg ikke, hvordan KG har fungeret tidligere, men “følgere” bliver jo brugt på en lang række sociale medier, så det er nok et forsøg på at være mere “oppe på beatet”. Jeg har ikke haft kat før nu, men jeg kan da huske, at sider - med en særlig interesseprofil - som denne her var ret store, før Facebook, Instagram mm. kom til. Men de fleste er sikkert snævret godt ind siden da.
maj 2012
dec 2012
Jeg har så nu fundet ud af, at det ikke betyder det helt store. Jeg har slået alle notifikationer fra. Så ser kun nyheder herinde, når jeg aktivt logger på. Jeg magter ikke mail’s, SMS mm når nogen har slået en prut.
Morten. Ha ha fint med mig
Rikke. Som jeg husker det, var det ikke sådan før. Men du har nok ret i, at de prøver at følge med. Jeg kan bare ikke se hvad det har af betydning herinde mht, at have følger eller ej
maj 2012
Her ind kommer jeg de fleste dage om aftenen, og kikker lige rundt på det som er nyt, så det ikke fylder mere end jeg selv vil, eller har tid til, men syntes stadig det er hyggeligt, at kikke ind, og savner tit dem som ikke længere er aktive her inde mere, men nye kommer til og det er også godt, så kan vi svare på spørgsmål igen
Vedr. følgere