19. jan 2014 Følger: 16 Følgere: 427 Katte: 3 Emner: 105 Svar: 1.457
Skole og sygdom {{forumTopicSubject}}
Hej KG
Som nogen af jer måske har læst før i mit tidligere indlæg herinde, så er jeg i et sygdoms forløb hvor jeg har mangle på forlingsyre og B12. Jeg har idag fået kost tilskud og skal frem over have 4 piller i løbet af dagen så jeg får det jeg skal af vitaminerne Det håber jeg vil hjælpe.
Jeg har fundet ud af, jeg godt kan optage vitaminerne i tarmen, men jeg af en eller anden grund stadig ikke får nok. Syghuset mistænker nu en kronisk tarmsygdom, da jeg i sidste uge indsendte en afførings prøve, ja jeg ved det, utrolig lækkert undskyld Den viste jeg havde infarmationstal i tarmen, altså en eller anden form som virus eller betændelse eller andet. Men det er en anden historie.
Som det var i mit sidste indlæg handlede det om skolen, hvor jeg snakkede om jeg ikke havde det så godt i klassen og dette med sygdommen bare gjorde det værre på nogen punkter. Jeg har tidligere i aften skrevet med en fra min klasse hvor jeg egentlig forklarede hende det hele meget kort over facebook. En jeg egentlig ikke normalt snakker med, men når jeg endelig gør er hun som regel meget hjælpsom. Så jeg fik lidt lettet det hele på hende, hvilket var dejligt.
Jeg har besluttet at jeg efter ferien til det næste holdmøde vi har, vil fortælle klassen omkring alt det med min sygdom. Hvilket jeg håber kan lette noget af alt det, med der bliver talt dårligt om mig i klassen og det. Hende jeg skrev med har sagt hun vil bakke mig op i det når jeg gør det, og vil, med hendes ord "mane dårlige kommentar i jorden" hvis de kommer. Det hjælper lidt på at jeg ikke er så glad for at skulle fortælle om dette til klassen
En ting jeg dog virkelig er bange for, er at dem i klassen bare tager det som en dårlig undskyldning for at jeg ikke kommer i skole, og det er ikke meningen med det. Meningen er så de kan få en forståelse af hvad jeg egentlig bøvler med
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
jan 2014
Følger: 16 Følgere: 427 Katte: 3 Emner: 105 Svar: 1.457
Jeg håber virkeligt at min klasse vil vise forståelse, om ikke andet så bare nogen af dem
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
jan 2014
Håber virkeligt at det hjælper så jeg kan være lidt mere i skolen, også selvom jeg stadig ikke ved det med den tarm sygdom som jeg måske, måske ikke har
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
da jeg kom retur tog vi i klassen en snak om hvad det var der var galt med mig. jeg har nemlig astma, og derfor bruger jeg en inhalator, også i skolen
dette gjorde at de andre viste mere og derfor var der ingen grund til at drille.
jeg har siden altid været åben med de ting jeg fejler. oftes er det jo uvidenhed som skaber grundbund for drillerier mm.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
God vind
jan 2014
Holdmødet er noget hvor vi som klasse sætter os ned og snakker om tingene der forgår i klasse, fester, gård besøg, regler i klassen og den slags ting og nogen gange er vores holdlære(klasselære) ikke med.
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
Der er mange der tror at man bare har lidt ondt i maven ved mave- tarmsygdomme og slet ikke ved at det kan give mange og meget forskellige og ubehagelige symptomer der veksler fra person til person.
jan 2014
Men nu må jeg se, håber bare på de gider lytte og at de tro på mig
Skole og sygdom