{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Hvorfor er DU her på KG? :) {{forumTopicSubject}}

Ved godt det har været oppe før, men vil da lige høre igen, kan være der er kommet nogle nye til, der har noget at sige, eller nogle af de "gmale" har ændret mening smiley

Men hvorfor er DU herinde på KG?

F.eks.: er det pga. billederne af katte? pga. forummet? pga. du selv kan vise din kat frem? pga. du synes alle herinde er super søde mennesker? pga. folk kan hjælpe dig med deres erfaring?

Eller måske noget helt helt andet?

Og hvad bruger I meget af jeres tid på, når I er herinde?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er DU her på KG? :)
  • #1   9. jul 2006 Jeg er herinde for at blive klogere og for at give lidt af min egen viden videre.
    Jeg bruger kun forummet herinde, så det er hvad min tid bliver brugt på når jeg er her.
    Derudover er der nogle enkelte mennesker herinde som jeg jo næsten ikke kan undvære, så de er da også med til at gøre at jeg/Dufa har en profil på KG.

• #2   9. jul 2006 Synes det er sjovt at tage billeder af sin kat og vise dem frem herinde. Være med i udfordringer og høre andres kommentare/bedømmelse til sin mizzer :]

• #3   9. jul 2006 er her vel mest for at lære om dette pragtfulde dyr katten, og syntes her er masser af søde og hjælpsomme mennesker som altid er der med råd og ideer

• #4   9. jul 2006 hmm ja godt spørsgmål jeg aner egentligt ikke hvorfor jeg er her.... ind imellem synes jeg faktisk at stedet mere kan sætte mit *** i kog og det var jo nok ikke meningen med stedet her men jeg bliver her fordi at der er nogen her som har været til stor hjælp med foreksempel levere et super lækkert kradsetræ som mine misser elsker og benytter sig af dagen lang ;o) og andre som har hjulpet med udstilling og så er der dem der må besvarer mine tusind dumme spørgsmål opg så er der dem som bare er blevet rigtig gode venner :o)

• #5   9. jul 2006 i første omgang for at vise de smukke misser frem;-)
    ellers synes jeg det er rart med al den info der er at hente.. Kender nærmest ingen som interesser sig for katte..:-(
    Har kun haft de to(dog en i barndommen-den gik ude..) Og må indrømme jeg hurtigt glemmer den viden jeg lærte inden anskaffelse- så rart at få nyt og genopfrisket hele tiden:-)

• #6   9. jul 2006 Jeg er her for at vise mine søde katte frem, og specielt meget for at få en masse viden om katte, da de to jeg har er mine første.. ellers har jeg altid haft hund (og en kat er altså ikke det samme hehe)
    og så må jeg sige at det er virkelig nogle søde mennesker der er herinde.. der er ingen snobberier, ingen "jeg er klogere end dig" folk og den slags "utøj", folk er rigtig søde til at svare på spørgsmål, og jeg har fået virkelig meget ud af forummet efter Kit har fået killinger..
    Det er som om der er sådan en uskreven regel herinde der hersker overordnet som hedder "Der findes ingen dumme spørgsmål".. og DET er bare dejligt når man er ny i "kattefaget" smiley Knus en superglad bruger...

• #7   9. jul 2006 For at vise min dejlige kat frem for gud og hver mand smiley
    For at kunne spørge om råd hos folk der ved mere end jeg smiley
    og for at kunne følge lidt med i forummet og lærer nyt smiley

• #8   9. jul 2006 Sjovt nok er en del af jer her pga kattene smiley

Jeg kom i sin tid selv herind, fordi så kunne jeg selv vise min kat frem, og kigge på en masse kattebilleder.. Var egentlig ret ligeglad med forummet..
    Men med tiden, så er forummet også blevet en større del af det at være herinde.. Både det at man kan hjælpe andre, hvis de har brug for det, og man kan få hjælp selv, hvis man beder om det, det er super rart..
    Jeg synes også det er helt super at jeg har fundet nogle personer herinde, som jeg synes er vildt søde, og som jeg ved jeg altid kan snakke med.. smiley

• #9   10. jul 2006 Jeg må indrømme at jeg primært er her for forummets skyld og de venner jeg har fået herind smiley Kan ikke undvære mit daglige fix KG smiley
    Er ikke så meget til udfordringer og bedømmelser af andres katte... synes det er svært at bedømme katte på udseendet.. der er jo så meget andet der spiller ind smiley Lidt underlig holdning egentligt, som jeg har, når det er et katteGALLERI smiley

• #10   10. jul 2006 Hehe Cemile, jeg ved nu ikke om den holdning er underlig.. For det er jo egentlig ret overfladisk når vi bedømmer andres katte, pga et udseende.. smiley
    Efter hånden går flere og flere af mine ekstra høje stemmer også til katte jeg har mødt, som har taget mig med storm, og ikke kun dem jeg synes er flotte og har nogle gode billeder.. Så din holdning er der nok flere der deler.. smiley Jeg bedømmer nu alligevel, for det er jo et galleri.. hehe smiley

• #11   10. jul 2006 Camilla: Gør jeg også smiley Lidt dobbeltmoralsk må man vel godt være smiley

• #12   10. jul 2006 Nu er jeg både på Bilgalleri, motorcykelgalleri og her på kattegalleri.. Og KG er da det bedste af alle gallerier, og det er udelukkende folk herinde... Synes det er kanon her inde, og så det meste af grunden til jeg er her.. Er MEGET stolt af Taz, og synes i andre skal dele glæden :O)
    Hilsen fra Taz og Stefan

• #13   10. jul 2006 dele viden og afaring også for at reklamere lidt hehe for mit opdræt

• #14   10. jul 2006 Jeg oprettede min herinden i tidernes morgen for at se en masse dejlige katte og for at vise mine egen vidundre frem.... Jeg er blevet ernormt glad for forrummet af flere forskellinge grunde mest af alt fordi der er lærerigt og til tider ernormt underholdene..... Jeg synes det er et meget stort plus at man så møder en masse dejlige og hjælpsomme mennesker det ikke synes man er tåberlig fordi man har 8000 spørgesmål om katte.

Naja

Kommentér på:
Hvorfor er DU her på KG? :)

Annonce