{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hønen fundet.
  • #1   28. jun 2006 Dejligt at læse at hun kom hjem igen smiley

• #2   28. jun 2006 Hvor er det skønt at høre, jeg må indrømme at det giver et gys ned af ryggen, når jeg hører om misser der har været ude hele natten og ikke er kommet tilbage, da jeg lige har mistet min kære Trille, og fandt hende i vejkanten.

Jeg er virkelig virkelig glad for at hun er fundet og i god behold..... Skønt at høre.........

• #3   28. jun 2006 Ja jer er meget lættet. må indrømme at jeg gik grædende i seng i går efter stadig ikke at have fundet hende... Jeg tænkte de værste ting.. nu bor jeg heldigvis ikke i nærheden af nogen vej, eller fik de heller ikke lov til at komme ud... Men alligevel går man i panik.. Så det var med den største glæde jeg fandt hende i dag...

• #4   28. jun 2006 Mai-Britt jeg havde lavet en markeds annonce hvor jeg efterlyste hende, hun forsvandt søndag formiddag og jeg kunne bare ikke finde hende, havde ledt alle steder osv... Men hun kom heldigvis hjem i formiddags og et eller andet har hun oplevet for hun er helt færdig, hun spiser og sover bare... Så nu bliver hun holdt inde..

Kommentér på:
Hønen fundet.

Annonce