{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.493 visninger | Oprettet:

Falsk drægtig`??? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har prøvet at have en falsk drægtig kat?? Jeg har desværre fundet ud af at Chira er falsk drægtig, hun gik pludselig i løb i går aftes og nu er hun helt salig og render efter Bastian, han er jo så heldigvis kastereret..

Men vi troede virkelig hun var gravid for bulen var der, maven var hård og spændt og jeg kunne mærke kugler iden... Men nej...

Hønen ser dog stadig ud til at være gravid, hun har taget noget på og hendes patter stritter og er lyserøde og nu er pelsen rundt om ved at være helt bar... Så burde hun ikke være god nok???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falsk drægtig`???
  • #1   24. mar 2006 Nope det har jeg aldrig prøvet på den måde. Men Cabella har engang opføret sig en gravis dame, der passede på sin mave. Men ikke noget med at hun bulede ud eller noget. Hun ville bare ikke springe op eller ned fra ting, og når man kælede hende skreg hun op i vildens sky, hvis man tilfældigvis kom for tæt på maven eller rørte maven. Tog til dyrelægen med hende, fordi hun opførte sig meget mærkeligt, og lægen sagde at hun nok bare var med killinger, men tog det i sig igen, da jeg fortalte ham hun var 100% indekat.... Derefter lavede han diagnosen om til at hun var i løbetid og åbenbart selv troede hun var gravid. Jeg fik nogle P-piller med hjem, og 2 dage senere var hun normal igen..... Sådan kan det jo gå ;o)

• #2   24. mar 2006 Damn, staveplade tak........

• #3   25. mar 2006 Det er ikke så tit ,at katte bliver falsk drægtige, men det sker. Hvad siger dyrlægen? Jeg foreslår en undersøgelse, da falsk drægtighed *kan* føre til livmoderbetændelse, som er behandlingskrævende.

• #4   26. mar 2006 DK har bestilt en tid til hende på mandag, men tror nu ikke hun fejler noget, lige nu er hun meget belastende i sin løbetid!!! *GG* hun er ikke meget for at lade mig sove om natten...

Kommentér på:
Falsk drægtig`???

Annonce