758 visninger
|
Oprettet:
flytte sammen- som mennesker:-) {{forumTopicSubject}}
Hej, da min kæreste og jeg er begyndt at tage om at flytte sammen på et tidspunkt.. Synes jeg det kunne være interessant om høre fra andre hvorfor I flyttede sammen.. Om der var andre grunde til det, end at I havde lyst til at være tættere på hinanden..
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.280
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
Kan kun sige ta springet hvis i føler det er rigtig for jer..
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 35 Svar: 396
Den første og pt eneste jeg har boet sammen med, flyttede jeg sammen med, efter jeg havde boet ½ år ved Vejle- vi havde været sammen en lille mdr. udover det.. Så kunne jeg enten flytte hjem til mine forældre i Odder eller til ham i århus.. Det ½ år- havde været fuld af masser af savn, og tristhed over at vi ikke kunne være sammen noget mere- samt jeg var lidt ked af at være der hvor jeg var.. Men der begyndte hurtigt at komme knuder på tråden- da vi ikke har/havde samme livssyn- og flyttede derfra 1½ år efter.. Så er nok lidt ekstra nervøs denne gang..:-)
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.583
maj 2006
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 391
Indtil vi satte os ned to dage senere og for nok første gang SNAKKEDE rigtigt sammen. Og så fandt vi ud af vi begge mente forholdet seriøst, og at vi havde de samme ønsker og drømme for "os", og så blev vi enige om at give det en chance mere, for vi var virkeligt glade for hinanden. små tre uger senere flyttede vi sammen, i en fælles lejlighed...
Det lyder meget drastisk, men vi var enige om, at vi var nødt til at finde ud af om det skulle være os, om de håb og drømme vi ligesom gik med for "os" kunne gå i opfyldelse. Og for at gøre det var vi nødt til at lære hinanden at kende, langt bedre end når man "bare" ser hinanden i weekenden og en-to dage om ugen. Så vi satsede og vi er begge enige om at vi "vandt", for vi bor da stadig sammen, og vi ved det skal være os
Så vi flyttede sammen for at tjekke om vi var sammen med den rigtige - sådan kan man vel godt sige det
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.549
Der var da også kun få der skrev, og det var noget med jeg var en partypoober og ingen gad da ha sådan en som mig... skal så også siges jeg hurigt blev sorteret fra fordi jeg er overvægtig...
Men så en dag midt i december 2004 kom der et brev fra en fyr, der havde det lidt ligesom mig... han var blevet svigtet og bedraget... havde været gift med en amerikaner og boede i england, men ekskonen havde syntes det var sjovt at være utro og så tog han tilbage til århus hvor han boede hos sin mor og stedfar...
Vi faldt hurtigt i dybere snak... om følelser og fortid... trøstede hinanden... julen gik og nytåret med... så begyndte vi at ringe sammen... vi havde begge 3 telefoner, så det var gratis...
En måned efter mødtes vi for første gang, og det sagde bage BANG!
Han flyttede ind hos mig i Roskilde i slutningen af marts, bare 3 måneder efter vi mødtes første gang... i en 20 kvm studie-lejlighed... lol...
Men vi levede vel, trods pladsen... og bor lige nu i den 3. lejlighed sammen... vi har planer om at købe hus sammen næste år.
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.583
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 54
sep 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 152 Svar: 1.861
Naja
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Der gik ikke mange dage, og så havde jeg fundet, hvad jeg er overbevist om er, mit livs udkårne.. - Nemlig min bedste ven. Han havde hele tiden været lige dér foran næsen på mig, men jeg havde slet ikke set hvor perfekt han var for mig, før jeg flyttede ind hos ham.
- Jeg kom aldrig derfra igen, og opsagde min lejlighed (som jeg ikke havde råd til alene, og som lå for langt væk fra ham og hans liv) og så flyttede Dufa og jeg ellers fast ind.
Vi kunne ganske enkelt ikke undvære hinanden, og vi nyder hinandens selskab mere end jeg havde forudset.
Kan ikke forestille mig en hverdag uden Kasper, og jeg elsker at det er ham jeg deler mit liv med.
Jeg elsker at putte mig ind til ham om aftenen, falde i søvn i hans favn, og at jeg kan vende mig om næste morgen og se ind i hans smukke grønne øjne.
Jeg bor sammen med Kasper, fordi jeg ikke kan forestille mig at skulle bruge mit liv på noget som helst andet!!
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 41
maj 2006
Ih det er da ligeså godt, det her, som en romantisk film*G* Og tak for alle svarene!
flytte sammen- som mennesker:-)