{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Vedr. udfordringer, som aldrig kommer! {{forumTopicSubject}}

Tidligere i dag var der en bruger der skrev, at hun uddelte udfordringer til de første, der skrev en kommentar til én af hendes katte. Hun skrev at det var først til mølle der gjaldt. Jeg var én af de første, men har stadig ikke set nogen udfordringer fra hende af.

Sig mig - helt ærligt... Er der noget i vejen med mine katte?

Selv når jeg selv tilbyder udfordringer skal jeg næsten tigge og bé folk om at melde sig til. Forleden søgte jeg friske folk til at modtage en udfordring fra mig, og der kom ikke ét eneste svar i over én time, selvom jeg kunne se at tallet for folk der havde kigget på min anmodning voksede (til over 18). Først da jeg tiggede og bad folk om at melde sig til, var der nogle enkelte stykker der skrev!

Når andre uddeler bliver de næsten revet væk, inden man har nået at tælle til 10!!!

- Er jeg eller mine katte SÅ kedelige at lege med? Siden at vi hverken får lovede udfordringer, eller næsten ikke kan finde nogen der vil udfordres af os!

Hvad er der galt?

Undrende poteklem herfra.

P. S.: Det skal lige siges at vedkommende der tidligere lovede udfordringer ud nu har slettet sin tråd, hvis ikke den ER blevet slettet... - Jeg ved ikke hvad der er sket!

- Hm..?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr. udfordringer, som aldrig kommer!
Kommentér på:
Vedr. udfordringer, som aldrig kommer!

Annonce