{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Hyggetråd; hvad har du lavet idag? :) {{forumTopicSubject}}

Hej KG smiley

Vil bare lige smide en hyggetråd op da jeg lige er i humør til det smiley

Så jeg vil hører hvad i har fået lavet end til videre, eller om i har nogen planer for hvad i skal lave resten af dagen.

Jeg starter:

Vi har fået sat nyt net op så Milo nok ikke kan stikke af mere. Som nogen af jer ved har vi haft problemer med at Milo stikker af ind til naboen da han lavede hul i nettet og smuttede om på den anden side. Vi fik købt noget bidfast net som først er kommet op idag.

Men det startede med jeg skulle i Bauhaus for at købe kabelbinder til at sætte det op. Købte 400 stk for jeg tænkte "ja det kunne være man skulle bruge dem alle"

Ak det blev slet ikke nødvendigt. Vi brugte ikke engang 200 stk da det kom op meget lettere end jeg havde forventet.

Men vi skulle lige pille vores lyskæde ned først også kunne vi sætte det nye net op. Op kom det. Min kæreste smutter ind så jeg kan ordne det sidste ude på altanen. Klippe strips/kabelbinderne korte og få ordnet det sidste.

Nå men når det så er sat op og nogenlunde ryddet op. Ja så smutter jeg ned og finder sne i en bajle så vi kan få lidt sne på altanen så Milo kan opleve det smiley

Men Puha det er altså små koldt at ordne alt det som jo har forgået uden for smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyggetråd; hvad har du lavet idag? :)
Kommentér på:
Hyggetråd; hvad har du lavet idag? :)

Annonce