{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

Zuma+Chivaz til dyrelæge {{forumTopicSubject}}

Så er vi kommet hjem fra dyrlægen... Chivaz har været ude og tømme madskålen og ligger nu på sofaen glad, tilfreds og uberørt! Zuma derimod ligger på sit tæppe på gulvet... Han trækker vejret stille og rolig og jeg sidder ved siden af ham og nusser ham og aer han lidt... Det vare nok ik så længe før han vil op og gå også må vi jo hjælpe ham med det! Indtil videre er der ikke noget at mærke på Chivaz meen han vil meget gerne ligge vedden af og slikke Zuma men det må han ikke endnu!
Men det gik godt og nu er der et stykke tid til vi skal afsted igen med Chivaz!
Ha en rigtig go dag allesammen!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Zuma+Chivaz til dyrelæge
  • #1   10. maj 2006 Jeg tror ikke der sker noget ved at Chivaz slikker og nusser med Zuma så længe du er der.. Bare ikk vild leg men så længe du er der så sker der ikke noget..

• #2   10. maj 2006 Nej okay.. Så tror jeg bare han får lov til det.. For han sidder et stykke væk og kigger på ham... Tror gerne Chivaz vil vise Zuma lidt omsorg! smiley

• #3   10. maj 2006 Så er han vågnet og prøver ihærdigt at gå... Meeen det går ik så godt så render rundt efter ham og prøver at undgå at han knalder hovedet alt for hårdt i gulvet!

• #4   10. maj 2006 Altså er det normalt at han ingen kontrol har over sin tunge? Han tisser oz hele tiden lidt.. Det gjorde Gucci altså ikke da han blev kastereret!

• #5   10. maj 2006 Ja jeg fik også Gucci hjem så hurtigt... Det gør heller ikke noget for hun bor "lige om hjørnet" og har hendes mobil nummer... Hvis der nu sku ske noget.. Ja holder øje med ham heletiden kan du tro! KAn ikke lide at se min kat sådan efter jeg havde en der døde i december! Det bringer virkelig dårlige minder frem!
    Han går rundt nu... Sidder og spiser nu.. Eller slikker til det! Han kan stadig ikke tygge maden så har givet ham vådkost godt most, så han kan få noget ned i maven! Vand magter han ikke endnu! Men det kommer nok inden så længe!

• #6   10. maj 2006 Ja det er skrammende at se så svag en kat ihvertfald! Han sover stadig meget men han er lige gået ud for at spise... Skal på arbejde nu men min kæreste er her! Så håber jeg han er lidt mere klar i hovedet når jeg kommer hjem igen! Bette pus da! smiley

Kommentér på:
Zuma+Chivaz til dyrelæge

Annonce