Mærkelig vejrtrækning... {{forumTopicSubject}}
Nu var Zuma og Chivaz ved dyrelæge i fredags ( en uge siden ) og lige få et sundheds tjek.. Jeg bad hende også om at lytte på dem begge fordi jeg syns, især Zuma, har en total dårlig kondi, hvis man kan kalde det det. Med det mener jeg, at han meget hurtigt lægger sig ned og stikker tungen ud og trækker vejret hurtigt, efter han har leget... Nu er det jo svært at tjekke vejrtrækning på katte, når de lige har været ude at køre, så dyrelægen sagde hun ikke rigtig kunne hører noget.. Men når vi kigger på Zumas og hvor hurtigt han trækker vejret her hjemme i forhold til Chivaz, så går det lidt hurtigere hos Zuma...
Ville høre om der er andre der har oplevet det og om det bare er varmen..??
Dyrlægen snakkede om at vi kunne lave en EKG... Hva koster den og hvad er det egentlig?
Håber der er nogen der kan hjælpe!
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 338
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.568
Altså, den gang Mischa var killing, der kunne hun også nogen gange lege så vildt, så hun til sidst havde svært ved at få vejret.. Hun ville jo så gerne lege, men man var nødt til at stoppe hende nogen gange.. Ved ikke om det er normalt, men dyrlægen sagde ikke noget til det, han sagde det nok bare var fordi hun var så ivrig for at lege, og hun har ingen problemer haft med det, bare man som sagt stoppede legen mens den var god
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 338
feb 2005
Følger: 247 Følgere: 241 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.935
Mine katte gør´ det også af og til, men er ikke nervøs for om der er noget galt, da det, som sagt, er meget individuelt fra kat til kat.
Potekram.
jul 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 28 Svar: 191
jul 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 28 Svar: 191
Held med kattene.
feb 2006
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 8 Emner: 8 Svar: 208
/ Trine
Mærkelig vejrtrækning...