614 visninger
|
Oprettet:
Ung arbejder. -Noget med kat? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg tror hurtigt at vi kan blive enige om, at jeg ikke skal have kat igen, men det er sku svært at undvære Baloo.
-Men da jeg synes det er bedst for ham, at han er sammen med sin nye familie, i stedet for at have mig rendende, lyder mit spørgsmål på, om man som 14 årig kan have ''arbejde'' med katte. -Tænker på et internat, hvor man evt. fodre deres katte, og snakker og leger med kattene?
aug 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 629
sep 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 24 Svar: 520
mar 2013
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 169
sep 2012
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 24 Svar: 520
Det gad jeg nu godt
mar 2013
jun 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 9 Emner: 6 Svar: 177
mar 2013
Men deres gnavere og kaniner. -De har vildt mange kaniner på meget lidt plads, og marsvinene går jævnligt alene. Det er sjældent kaninerne er tamme, og marsvinene flygter når folk kommer for at kigge på dem. Rotter og mus er ikke kønsopdelt, og har altid unger. -Hamsterne går også sammen i massevis. -Så jeg ville ikke kunne være der, med god samvittighed på dyrenes vegne.
-Og jeg kan jo ikke være i en butik, hvor det kræver at man er uddannet sælger? Ellers havde jeg taget Maxi Zoo. Det skal have noget med dyr at gøre. -Ikke tøj og sådan, da jeg ikke går op i det.;)
Har læst lidt om at man kan blive ''katteklapper'' men det indeholder kun at man går en runde ved kattene, og snakker - og leger med dem. Jeg synes det er rigtig hyggeligt at gå en tur med en kat, eller en hund for den sags skyld.. -Men man skal være 18 for at være hundelufter på internater og pensioner. -Desværre!
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
Det eneste krav vi havde var at når der var kunder ja så skulle de "forsvinde" og lade kunderne lege med kattene, også selvom at det var deres yngling mm, så var det vigtigere at katten fik et nyt hjem end at de skulle lege med dem.
man skal bare lige huske på at når man er sådan et sted, ja så er aflivning også noget som sker jævenligt. Og det skal man så lige lærer at acceptere. ja det er hårdt og man vil gerne redde dem alle, men sådan er verden bare ikke lavet.
Ung arbejder. -Noget med kat?