{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Main coon.. {{forumTopicSubject}}

Hey til alle jer der har en main coon Kat.. Tænkte på, er jeres katte også meget kræsende?? Min er bare så tynd, og vil ikke tage på.. Og har siddet og kigget på nogen af jer andres, og de ser bare så dejlig store og søde ud.. Han vil kun have posemad, og hvis vi giver ham andet spiser han det ikke.. Og posemad kan en kat ikke tage på af.. Så tænkte på, hvad fodrer i jeres med og har i nogle gode råd til hvad man kan gøre??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Main coon..
  • #1   27. apr 2006 prøv Royal canin baby eller kitten, det feder i hvwert fald..

• #2   27. apr 2006 Okay.. men nu er han jo ikke killing mere, må de så godt få sådan noget??

• #3   27. apr 2006 Selv om min Bailey ikke er 100 % maine coon har jeg også problemer med at få hende til at tage på. Hun spiser ikke ret meget, også selv når vi lokker med tun og rejer, er det kun noget hun spiser lidt af, så er det sikke sjovt mere. Bailey vejer også kun 3,8 kg, og det er jo ingenting ved siden af nogen af de andres katte...

• #4   27. apr 2006 Ja det er blød mad.. han får tørkost ved siden af.. men det er ikke det han vil have.. Ja han har fået ormkur og er vaccineret.. Han er passet med det hele,, så vil ikke tro det er det der er galt.. Vi fik noget bestemt mad af dyrlægen som han ikke måtte få ret meget af, af gangen, men det ville han ikke spise og når han endelig gjorde, fik han tynd mave og kastede op.. så det stoppede vi med..

• #5   27. apr 2006 Til Christina G: Okay.. Det kan også bare være at det er sådan han er.. syntes bare man kan mærke hans ribben meget og især hans rygrad.. Men det har sikkert ikke noget at sige..

• #6   27. apr 2006 Hvor meget vejer han? Jeg kan ikke huske om det var maine coon eller norske skovkatte jeg læse det om, men der kan gå op til 4 år før de er i fuld størrelse, så måske ska man bare se tiden an. Er der nogen herinde der kan huske hvilken slags kat det gælder for eller gælder det dem begge??

• #7   27. apr 2006 Jeg har ikke haft ham vejet her på det sidste så ved ikke hvad han vejer.. Men det kan jo være at han tar på med tiden.. Det kan man da i hver tilfald håbe på.. Får hvis man ser på main coon Basil, så er der jo meget stor forskel. Han er jo meget stor.. Men det har vel også noget at sige, hvis de er kastereret??

• #8   27. apr 2006 ja hvis den er liudt underærneret (har jeg fået afvide) må´den godt på baby eller kitten fordi det feder.. men det er jo selvfølgelig ik optimalt.. men spørg en dyrlæge, han har nok mere forstand på tingene end jeg har.. ^*SS*

• #9   27. apr 2006 Louise: Okay.. Og tak!

• #10   27. apr 2006 Ja min Shiva er enormt kræsen... Og hun var blevet lidt tynd efter sit sidste kuld killinger, og ville bare ikka tage på på nogen måder.. Og ville ikke spise noget som helst vådmad eller godbidder!

Men jeg fik en duftspreder til stikkontakt - Feliway, samtidig med at hun fik killinge foder fra hills eller royal canin, og det hjalp utrolig meget! Feliway'en giver katten appetit, og det endte med at hun havde fået sig en lille mave, og nu er jeg hoppet tilbage til normal foder fra hills... :o)

Håber det kan hjælpe!

• #11   27. apr 2006 Skal lige siges at Shiva ikke er særlig stor i forhold til at hun er blanding af de to største katte racer Maine coon og Norsk skovkat... Er ikke sikker, men vil tro at hun vejer omkring 3 kg. Og inden hun tog på sagde dyrlægen at hun var i rigtig fin stand, men dog godt måtte tage lidt på, og det har hun i hvert fald gjort.. Har ikek vejet hende så er ikke sikker på vægten...

• #12   27. apr 2006 Mange tak for alle de gode svar.. Jeg vil prøve og bruge nogen af dem, og se om det hjælper..

• #13   27. apr 2006 min chilli(død) fik killingemad næsten hele sit liv for han vra såååå tynd...

• #14   27. apr 2006 Mitja - fik i ham ikke tjekket?? For man kan også få appetitpiller ved dyrlægen... Dem ved jeg min søster har haft gavn af til hendes ene kat...

Kommentér på:
Main coon..

Annonce