{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.791 visninger | Oprettet:

Gavekort fra Royal Canin? {{forumTopicSubject}}

Er der mon andre end mig som har fået et gavekort fra Royal Canin?

Har modtaget en mail, hvor de skriver følgene:
"Kære Jeanne

På blide kattepoter ind i voksenlivet

Din lille killing er efterhånden ikke så lille længere. Faktisk er den nu ved at være en fuldt udviklet og udvokset kat. Det betyder, at den får andre behov end under vækstfaserne – og brug for din hjælp til at opleve en blid og positiv overgang til voksenlivet."

Derudover skriver de noget om "Nye behov kræver nyt foder", "Tid til nyt besøg hos dyrlægen" og "kattens til hundeliv"

og til sidst skriver de dette:
"GAVEKORT TIL KORREKT ERNÆRING

Vi vil gerne hjælpe dig og din kat godt i gang med voksentilværelsen. Motion og aktivering kan vi ikke klare for jer, men vi kan hjælpe jer på vej i valget af en sund og nærende foderløsning, der giver din bedste ven et godt og værdigt katteliv – i stedet for et værre hundeliv med overvægt, fordøjelsesproblemer og smerter. Derfor får I denne gang en rabatkode til foder med – som et velkommen til de voksnes rækker.

HENT DIT GAVEKORT HER... "

Mailen er fra royalcanin@royal-canin.dk via mailport01.follow-up.se... og det er dette som gør mig lidt nervøs... Hvorfor er der 2 mail adresser?

Jeg har trykket på linket "HENT DIT GAVEKORT HER..." Og fik kort efter en anden mail.. .

"GAVEKORT- få 75,- i rabat


Din unikke kode er: **********

Husk at gemme denne mail - din unikke kode kan ikke gensendes og rabatten vil gå tabt hvis mailen slettes. Bemærk: koden er gyldig i 30 dage fra dags dato.


FØLG VEJLEDNING FOR AT OPNÅ RABAT
- få pengene direkte ind på din konto:

1. Besøg din Royal Canin forhandler og få vejledning til valg af det korrekte voksen-foder til din bedste ven. Rabatten gælder ved køb af Royal Canin foder fra 1,5 kg.

2. Når du kommer hjem med dit foder; åben denne mail og klik på dette link.

3. Indtast din unikke kode samt stregkoden fra foderposen du har købt.

4. Indtast herefter dit reg.nr. og kontonr.


Din rabat på 75,- indbetales direkte på din konto om ca. 4 uger.


God appetit!

Royal Canin "



Mit spørgsmål er nu... Har nogen af jer fået lignene mails? Er det gode nok, og får man virkelig 75 kr på sin konto??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gavekort fra Royal Canin?
  • #1   7. nov 2012 Jeg ville aldrig opgive mit kontonummer gennem sådan et link...

    Jeg betragter det som fusk.

    I min verden kunne de sende mig et gavekort, som jeg kunne printe ud og vise forhandleren. ALDRIG spørge mig om mine bankoplysninger.


  • #2   7. nov 2012 Jeg fik lige en lys ide, og gik på google og fandt deres hjemmeside samt nummeret til kundeservice...

    Den er god nok smiley Det ER fra dem...

    En lidt underlig måde at gøre det på, for jeg ville også mene, at man kunne få et gavekort på mail, som man printede ud og tog med... Men nu er det sådan her det er smiley

    Det er en mail de sender ud, når katten er ved at nærme sig et år og skal til at skifte til voksen foder... Det er en gave fra dem (og velsagtens en måde at beholde sine kunder på)


    Men ja, Jeg undskylder at jeg i min panik lavede så langt et indlæg, når jeg selv fandt frem til svaret alligevel smiley


  • #4   7. nov 2012 Jeg er også ret sikker på at det er fup. Man skal altid være mistænksom/opmærksom, når der bliver bedt om konto-nummer.

    De gavekort jeg har fået, er enten blevet indløst som rabat på deres hjemmeside (jeg har opdrætter-ordning) Eller også skulle det printes ud.
    Men jeg vil da anbefale dig at ringe/kontakte Royal Canin her i Danmark og spørge dem om, det er noget de har kendskab til.


  • #5   7. nov 2012 Marianne... Det var det jeg gjorde smiley

    Jeg gik på http://www.royalcanin.dk/ og fandt telefon nummer til Forbrugerservice:
    89 15 35 55.
    Jeg tænker at det ikke bliver mere reelt så? smiley
    Hende jeg talte med, sagde i hvert fald den var god nok...


  • #6   7. nov 2012 Sandra, Cookie og Sofus, jeg er også tilmeldt deres nyhedsbrev... tror det er derfor jeg fik det smiley

  • #7   7. nov 2012 Fint, så er det sikkert nok. Man skal aldrig ukritisk "tage i mod" hvis kontonummer skal bruges, det er som så ofte hørt, gået rigtigt galt for mange.

  • #8   7. nov 2012 Nemlig, og det var lige derfor jeg ville høre om andre havde fået også smiley

Kommentér på:
Gavekort fra Royal Canin?

Annonce