Forum kategorier

Burmeseren

Burmeseren

Medlemmer: 19
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Præsentationsrunde! Hejsa. Jeg hedder Tanja, er 22 år gammel og har altid haft kat, men pga. min mors og lillebrors allergi har det altid ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. dec 2008
Visninger:
1.039
At gøre burmeseren udstillingsklar? Jeg er jo så grøn som man ca. kan være på det felt, så vil da lige høre, om I andre har nogle gode erfaringer I vil del...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2008
Visninger:
1.587
Udstilling Hornslet 28. - 29. marts 09 Nogen der skal med?
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2008
Visninger:
699
Hvorfor valgte I burmeseren? Jeg vil gerne høre hvorfor I andre valgte burmeseren? Jeg har flere grunde. Først og fremmeste elsker jeg deres sind...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2009
Visninger:
496
nysen Min kat nyser hele tiden men ellers er hun frisk og spiser godt... Hvad kan dette skyldes
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. feb 2009
Visninger:
487
1 eller 2? Her er mit dilemma: Det første sted min dejlige lille Cleo var, havde de flere burmesere samt en hund. De sagde, at Cl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2009
Visninger:
1.570
Din yndlingsburmeserfarve? Ja synes det kunne være sjovt at høre hvilken farve du bedst kan lide hos burmeseren? Selvfølgelig vælger man aldrig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2009
Visninger:
434
Hvilket mærke tørfoder bruger I? Ja som overskriften siger, hvilket mærke tørfoder bruger I? Jeg har altid brugt Royal Canin, men har nu fået at vid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. nov 2009
Visninger:
1.180
Overvægtig Burmeser - What to do? Jeg har virkelig brug for nogle gode råd til, hvad jeg kan gøre for at slanke prinsessen? Det ser desværre ud til, a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. dec 2009
Visninger:
1.031
Så er mine 2 oprettet - kig forbi? Voodoo - http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=34059&ipc=114522 Rokke - http://www.kattegalleri.dk/html/g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2009
Visninger:
928
Voodoo på sin første udstilling... Min killing Voodoo var på sin første udstilling i lørdags i Middelfart (TICA udstillingen Fyrtøjet). HUn var lige bleve...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. mar 2010
Visninger:
1.050
Udstilling Vrå september 10. Hey. Er der nogen af jer, der kommer til udstillingen i Vrå i september?
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2010
Visninger:
459
mit C kuld hej alle, jeg har netop oprettet album med billeder og video af de 3 killinger fra mit C kuld - kig endelig forbi og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. aug 2013
Visninger:
749

Annonce