{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Til jer som udstiller {{forumTopicSubject}}

Jeg tænkte på om når I nu står og børste katten fin inden det store show om I bruger noget der gør pelsen letter at rede ud??
Min nye han kat er ikke helt vild med børstming da forrige ejer brugte en alm kam og alm hårbørste til mennesker. Han får hurtig mange knuder i pelsen selv jeg forsøger at børste ham ofte.
Tænke om man evt kunne få noget balsam af en art som kunne gøre det letter???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til jer som udstiller
  • #1   28. nov 2011 Hej tanja smiley

altså alm vedligehold i dagligdagen og så en rigtig god show vask.... så er det ikke nødvendigt at bruge noget, men som perser opdrætter bruger vi jo både pudder og noget spray for at få fylde i pelsen

men jeg tror det det handler mest om er om din kat fedter meget evt fordi den er fertil ??? så er det måske nødvendigt at bade den oftere

mvh marlene

• #2   29. nov 2011 Nej jeg bruger ikke noget. Tyrkerne har heldigvis en pels der faktisk slet ikke kræver pelspleje, eller i hvert meget sjældent. Så det er rimeligt let for os at klargøre vores racer.

• #3   29. nov 2011 Ja nogle er nemmere end andre. Da min bengal skulle med hobby udstilling, fik den en fugtig klud over pelsen og renset ørene, det er noget nemmere end mco pelsen som jeg er vant til.

• #4   29. nov 2011 Jeg tænkte på noget lige som det man kan/kunne få til børn. Noget balsam spray af en eller anden art. Forsøger også at holde hans pels hver dag, men det er ikke hver dag det behager herren at blive børstet også er det at de her knuder hurtig opstår.

Kommentér på:
Til jer som udstiller

Annonce