{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Første gang... {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Tak for invitationen. Jeg meldte mig ind fordi min ene bimse lige er blevet parret, og vi spændt venter på at hun skal vise tegn på drætgtighed.

Det er første gang jeg skal have killinger på en kat, så er rigtig spændt og nervøs, så håber i kan hjæloe mig lidt med gode råd :o)

Er det også jeres første gang i skal have killinger?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første gang...
  • #1   23. jan 2011 Min kat er til parring nu og er så super spændt, det er også min første gang så ved hvordan du har det smiley hvordan foregik paringen med din kat? smiley
    Hvornår begynder man egentlig at kunne se om hun er drægtig?

• #2   23. jan 2011 Det gik super godt til parring..EFter en dag, stoppede min diva med at hvæse af hankatten, og så blev de først sammen. De lå hver dag og puttede i hele den uge hun var der oppe smiley

Hankatte ejeren havde lavet en vejledning til mig, hvor der står hvad der sker dag for dag ind til hun føder.

Efter 20 dage vil deres brystvorter begynde og blive lidt stivere og lyserøde :o)

• #3   23. jan 2011 ej hvor godt, for da jeg forlod min kat lån hun bare og gemte sig og det fik jeg så at vide hun stadig gjorde her til aften, men hun sagde så også det var meget normalt smiley er bare så spændt på hvad der sker i morgen så smiley

er den vejledning elektronisk, for så ville jeg være meget interesseret i sådan et eksemplar hvis du gad smiley :)

• #4   23. jan 2011 nej den er desværre ikke, men hvis du ikke får en hos din sælger, så kan jeg da lige se om jeg kan finde noget på nettet til dig :o)

Det er en kæmpe hjælp, og en stor lettelse så man kan se hvad der er normalt og unormalt...

Øv.... Det er ikke sjovt at forlade sin kat når den er bange. Bare hun ikke er gået ud af løb så....

• #5   23. jan 2011 ja det er jeg bare så nervøs for, men tror nok det skal gå, hun sagde ihvertfald at de andre hun havde haft til parring også havde været sådan. Det skal bare lykkes, for glæder mig bare så meget! smiley
    hvordan har du tænkt dig at mærke forskel på den når de kommer til verden, har læst nogle tråde herinde og er lidt i tvil om hvad jeg vil, nogle bruger bløde hår elastikker og andre klipper mærke i pelsen og bruger neglelak, og specielt med en kat som din kommer killingerne jo til at minde om hinanden smiley

det må du meget gerne hvis det er nu får vi at se smiley

• #6   23. jan 2011 Uha.. Jeg har slet ikke tænkt så meget på mærkning af mine killinger endnu.. Der er trolds alt 2 mdr smiley
    Men jeg tror ik det bliver et proble, for birmaen får normalt kun 3-4 killinger, og pga mor/far farvekonbination, kan killingerne blive alle farver inde for racen. Så tror kun jeg vil mærke dem, hvis det er samme farve og kæn alle sammen, men det tror jeg nu ikke det bliver smiley

• #7   23. jan 2011 når okay, jamen jeg har tænkt på alt allerede tror jeg kan slet ikke lade være (med undtagelse af tegn på drægtighed hehe) jeg syntes også bre det kunne være sjovt så man på den måde kan holde øje med og notere under fødslen hvem der kom først og få dem vejet.

har du set mit indlæg inde i forum, kunne godt bruge noget hjælp og der er ikke rigtig nogle der svare, måske du kunne hjælpe mig med det? smiley

Kommentér på:
Første gang...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce