1.014 visninger
|
Oprettet:
21. jan 2009 Følger: 26 Følgere: 25 Katte: 5 Emner: 207 Svar: 798
Første gang... {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Tak for invitationen. Jeg meldte mig ind fordi min ene bimse lige er blevet parret, og vi spændt venter på at hun skal vise tegn på drætgtighed.
Det er første gang jeg skal have killinger på en kat, så er rigtig spændt og nervøs, så håber i kan hjæloe mig lidt med gode råd :o)
Er det også jeres første gang i skal have killinger?
aug 2010
Følger: 24 Følgere: 23 Katte: 2 Emner: 76 Svar: 318
Hvornår begynder man egentlig at kunne se om hun er drægtig?
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 25 Katte: 5 Emner: 207 Svar: 798
Hankatte ejeren havde lavet en vejledning til mig, hvor der står hvad der sker dag for dag ind til hun føder.
Efter 20 dage vil deres brystvorter begynde og blive lidt stivere og lyserøde :o)
aug 2010
er den vejledning elektronisk, for så ville jeg være meget interesseret i sådan et eksemplar hvis du gad
jan 2009
Det er en kæmpe hjælp, og en stor lettelse så man kan se hvad der er normalt og unormalt...
Øv.... Det er ikke sjovt at forlade sin kat når den er bange. Bare hun ikke er gået ud af løb så....
aug 2010
hvordan har du tænkt dig at mærke forskel på den når de kommer til verden, har læst nogle tråde herinde og er lidt i tvil om hvad jeg vil, nogle bruger bløde hår elastikker og andre klipper mærke i pelsen og bruger neglelak, og specielt med en kat som din kommer killingerne jo til at minde om hinanden
det må du meget gerne hvis det er nu får vi at se
jan 2009
Men jeg tror ik det bliver et proble, for birmaen får normalt kun 3-4 killinger, og pga mor/far farvekonbination, kan killingerne blive alle farver inde for racen. Så tror kun jeg vil mærke dem, hvis det er samme farve og kæn alle sammen, men det tror jeg nu ikke det bliver
aug 2010
har du set mit indlæg inde i forum, kunne godt bruge noget hjælp og der er ikke rigtig nogle der svare, måske du kunne hjælpe mig med det?
Første gang...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside