{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

"Remember me" :D {{forumTopicSubject}}

JEG ADVARER IMOD, AT DER MULIGVIS STÅR TING FRA FILMEN "REMEMBER ME" I DEN NEDSTÅENDE TEKST SOM KAN VÆRE AFSLØRENDE, FOR DEM DER IKK HAR SET FILMEN smiley

Jeg fik jo Remember me på dvd i føs'dags gave, her sidste lørdag, og igår havde jeg endelig tid til at se den smiley (alene, for jeg vidste ikk helt hvordan jeg ville reagere på Robert efter så lang tid *G*) Og den er virkelig go!!!!!!!!!
God! Men fordi jeg ikk har nogen dvd afspiller på mit værelse bruger jeg min playstation 2 til det, så hvis jeg glemmer at ændre skræmkvaliteten hakker filmen, og det gjorde jeg så, så det blev lige udsat et stykke tid smiley
Men jeg den starter liiidt voldsomt.. det starter med en mor bliver dræbt foran sin egen datter og så har Michael hængt sig.. men adian (eller hvad han hed) er virkelig sjov xD
og jeg er helt vild med tyler *drool drool* (han har meget temparment ;D) Men slutningen .. DEN VAR SÅÅÅ SØRGELIG!! *buhuu!!* Jeg græd .. altså virkelig virkelig meget .. (og jeg græder ALDRIG over film?) Jeg startede lige da man så ally og adian løbe op til tyler(i slutningen ...) Og så startede vandfaldet, hele vejen igennem rulleteksterne og 10 minutter efter filmen *G*
Og jeg kunne bare ikk stoppe T.T og når man græder rigtig meget begynder man oss at "hulke" så en mærkelig bumpet lyd? *SS* så det endte med min mor kom ind og spurgte hvorfor jeg var så ked af det, og så så hun jeg stadig så film, og grinte *GG*

xxx

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Remember me" :D
Kommentér på:
"Remember me" :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce