1.401 visninger
|
Oprettet:
Godt råd søges af opdrættere {{forumTopicSubject}}
Jeg skal have mit første kuld killinger om en uges tid, hvad gør i for at kende forskel på killingerne den første tid mens de er helt hvide??
Jeg har hørt om at give neglelak på en negl, men er der andre metoder i bruger??
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 17 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 330
dec 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 500
Enten så kan man give en lille smule neglelak på en negl, eller man kan farve deres halespidser med giftfri børnetuscher, eller klippe en lille tot pels af forskellige stedet, og på den måde have styr på hvem der er hvem.
dec 2007
Regnede også med under alle omstændigheder at der skulle laves vægtskema.
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
vægten kan du desværre ikke bruge til meget, er min erfaring.
Jeg klipper altid en tot hår af bagparti på mine nyfødte børn. Det er nemmest at gøre mens de stadig er våde - en lille tot i våd tilstand er stor tot i tør - så er det så nemt at se forskel på dem, når de ligger og dier også.
Jeg bruger aldrig neglelak eller tusch - jeg er til "naturlig ting" til vores små børn.
PS...har du eks. 3 hanner, så er det en Venstre klip, højre klip og 1 uden eller eks Midt klip
god fornøjelse og alt den bedste held og lykke
venlig hilsen Heidi og co
PS skriv eller ring endlig hvis du har brug for hjælp - dog ikke hvis du ringer rundt til alle mulige, så bare brug dem istedet for ;O)
dec 2007
Tak for dit råd til mærkning af killinger.
Og tak for tilbudet om at jeg må ringe eller skrive, hvis jeg har brug for hjælp. Det er dejligt at kunne trække på erfarne opdrætter.
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 8 Emner: 57 Svar: 678
vi skulle jo gerne alle ønske det bedste for dyrene, racen og opdrætterne
Hilsen Heidi og co.
Godt råd søges af opdrættere
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside