{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt råd søges af opdrættere
  • #1   4. sep 2010 Tak for svar, så tror jeg at jeg vil lave et vægt skema.

• #2   4. sep 2010 Vægtskema skal man have under alle omstændigheder, da det er den bedste inditkator for killingernes trivsel, men jeg ville ikke binde an på at genkende dem på vægt alene, for hvad nu hvis den mindste tager meget på, og den største taber sig.

Enten så kan man give en lille smule neglelak på en negl, eller man kan farve deres halespidser med giftfri børnetuscher, eller klippe en lille tot pels af forskellige stedet, og på den måde have styr på hvem der er hvem.

• #3   5. sep 2010 Sofie Tak for svar giftfri børnetuscher har jeg i huset så det var et råd der var til at gå til.
    Regnede også med under alle omstændigheder at der skulle laves vægtskema.

• #4   5. sep 2010 Hej Lita

vægten kan du desværre ikke bruge til meget, er min erfaring.

Jeg klipper altid en tot hår af bagparti på mine nyfødte børn. Det er nemmest at gøre mens de stadig er våde - en lille tot i våd tilstand er stor tot i tør - så er det så nemt at se forskel på dem, når de ligger og dier også.

Jeg bruger aldrig neglelak eller tusch - jeg er til "naturlig ting" til vores små børn.

PS...har du eks. 3 hanner, så er det en Venstre klip, højre klip og 1 uden eller eks Midt klip

god fornøjelse og alt den bedste held og lykke

venlig hilsen Heidi og co

PS skriv eller ring endlig hvis du har brug for hjælp - dog ikke hvis du ringer rundt til alle mulige, så bare brug dem istedet for ;O)

• #5   5. sep 2010 Hej Heidi
    Tak for dit råd til mærkning af killinger.
    Og tak for tilbudet om at jeg må ringe eller skrive, hvis jeg har brug for hjælp. Det er dejligt at kunne trække på erfarne opdrætter.

• #6   8. sep 2010 Ingen årsag Lita

vi skulle jo gerne alle ønske det bedste for dyrene, racen og opdrætterne

Hilsen Heidi og co.

Kommentér på:
Godt råd søges af opdrættere

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce