Godt råd søges- hund og kat {{forumTopicSubject}}
Hej
Dette her er ikke særligt nemt. Håber så at nogen her måske har et bedre råd eller ide end dem jeg selv har prøvet.
Jeg har to hvide schæfere, en han og en tæve.
og to katte en skovkat og en blanding som ligner en siameser. Nu til problemet..
min hanhund begyndte sidste år at jagte vore hunkat, det har så resulteret i at jeg ikke kan have hende andre steder end i vores baggang. Hun vil ikke med op i huset.
vi har selvfølgelig skældt ud, råbt af hunden, prøvet at have ham i snor og alligevel gør han det med hende men ikke med min skovkat.
jeg synes det er rigtig synd for pussi at hun ikke tør komme op eller noget. jeg går selvfølgelig i gangen og snakker med hende flere gange om dagen, men ville jo helst have hende oppe i sofaen.
Jeg har overvejet at finde et nyt hjem til hende, hun er 4 år gammel fejler intet og er smuk! Men kan man finde et hjem til sådan en kat? Hun er sød og rar så længe hun ikke ser min hanhund.
hva ville i gøre??
hilsen nina
aug 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 16
Jamen han lystre mig, bare når katten ikke er der. og han jagter jo heller min skovkat. det er det jeg ikke forstår og pussi bliver sku så stresset når han gør det...
det nemmeste er måske at finde hende et godt hjem til hende...
nov 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Katte: 3 Emner: 91 Svar: 995
aug 2004
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 26 Svar: 112
Det lyder lidt som om du ikke syntes, det ville være forfærdelig at skulle af med katten. Hvis det forholder sig sådan...ja, så er det klart det nemmeste.
Jeg ville personlig ikke selv kunne overskue at skulle af med et familiemedlem pga. dårlig opførsel fra en af mine hunde. Så jeg ville helt sikkert tage fat på hundene. Det er ikke dem, der skal bestemme hvem der skal bo her.
Håber du finder en løsning på problemet..
aug 2004
vi har jo taget fat på problemet og han er ligeglad.
feb 2009
Jeg ville måske også overveje at finde nyt hjem til hende.
Det må være kedeligt med et liv i baggangen.
aug 2004
men i giver jo mange gode råd herinde og tænkte at nogen måske kunne hjælpe..
feb 2009
Men eftersom det har stået på så længe, så tvivler jeg godt nok på, jeg kan komme op med noget som har en virkning.
Jeg ønsker dig held og lykke med at finde en løsning, som I alle kan være tjent med.
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
feb 2009
God weekend til jer begge
Godt råd søges- hund og kat