{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Godt råd søges- hund og kat {{forumTopicSubject}}

Hej

Dette her er ikke særligt nemt. Håber så at nogen her måske har et bedre råd eller ide end dem jeg selv har prøvet.

Jeg har to hvide schæfere, en han og en tæve.
og to katte en skovkat og en blanding som ligner en siameser. Nu til problemet..

min hanhund begyndte sidste år at jagte vore hunkat, det har så resulteret i at jeg ikke kan have hende andre steder end i vores baggang. Hun vil ikke med op i huset.
vi har selvfølgelig skældt ud, råbt af hunden, prøvet at have ham i snor og alligevel gør han det med hende men ikke med min skovkat.
jeg synes det er rigtig synd for pussi at hun ikke tør komme op eller noget. jeg går selvfølgelig i gangen og snakker med hende flere gange om dagen, men ville jo helst have hende oppe i sofaen.

Jeg har overvejet at finde et nyt hjem til hende, hun er 4 år gammel fejler intet og er smuk! Men kan man finde et hjem til sådan en kat? Hun er sød og rar så længe hun ikke ser min hanhund.

hva ville i gøre??

hilsen nina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt råd søges- hund og kat
  • #2   3. apr 2009 jeg har tævet ham- men ville ikke skrive det her. Ej det er gas selvfølgelig har jeg ikke det. Men nogen gange er lysten der godt nok.

Jamen han lystre mig, bare når katten ikke er der. og han jagter jo heller min skovkat. det er det jeg ikke forstår og pussi bliver sku så stresset når han gør det...

det nemmeste er måske at finde hende et godt hjem til hende...

• #3   3. apr 2009 Er det måske fordi katten ikke er neutralisert han kan lugte hun er i løb osv ??

• #4   3. apr 2009 det har jeg aldrig hørt en hund gøre før- han gør det heller ikknår vi har ham med ned til mine forældre... det er kun pussi han gør det ved...

• #5   3. apr 2009 Nina P:
    Det lyder lidt som om du ikke syntes, det ville være forfærdelig at skulle af med katten. Hvis det forholder sig sådan...ja, så er det klart det nemmeste.
    Jeg ville personlig ikke selv kunne overskue at skulle af med et familiemedlem pga. dårlig opførsel fra en af mine hunde. Så jeg ville helt sikkert tage fat på hundene. Det er ikke dem, der skal bestemme hvem der skal bo her.
    Håber du finder en løsning på problemet..

• #6   3. apr 2009 selvfølgelig vil jeg være ked af at skulle af med pussi. Men det gør mig også ked af det at hun kun kan være i baggangen. vi har prøvet et år nu og lige lidt hjælper det... han kan bare ikke lade hende være.

vi har jo taget fat på problemet og han er ligeglad.

• #7   3. apr 2009 Wow, det lyder godt nok også voldsomt, hvis I har prøvet i et år.
    Jeg ville måske også overveje at finde nyt hjem til hende.
    Det må være kedeligt med et liv i baggangen.

• #8   3. apr 2009 harlem- som jeg skrev så er det også derfor jeg synes det er synd. går jo selvfølgleig ned og snakker med hende... men det er ikke det samme.

men i giver jo mange gode råd herinde og tænkte at nogen måske kunne hjælpe..

• #9   3. apr 2009 Hvis det var noget helt nyt, så tror jeg, at jeg ville have en masse ideer og forslag til dig.
    Men eftersom det har stået på så længe, så tvivler jeg godt nok på, jeg kan komme op med noget som har en virkning.
    Jeg ønsker dig held og lykke med at finde en løsning, som I alle kan være tjent med.

• #10   3. apr 2009 Den hund skal da bare smides ud - Hvem holder du med?? smiley

• #11   3. apr 2009 Hørt hørt....ud med den hund smiley
    God weekend til jer begge smiley

Kommentér på:
Godt råd søges- hund og kat

Annonce