{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Sikke en velkomst {{forumTopicSubject}}

Sidder her en fredag aften og kunne godt tænke mig, at høre stunder hvor i synes jeres katte er ekstra søde smiley

Hverdag jeg kommer hjem fra skole, vælter jeg nærmest over min kat, hun løber ind i mine ben og mjaver, hvis jeg ikke lige nusser hende.
Står jeg meget noget lækkert i hånden, kravler hun næsten op ad mit ben.
Man kan ikke andet end, at holde af de dyr. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en velkomst
  • #2   7. sep 2012 Neko er en meget stille kat; ment på den måde at han sjældent spinder, og han spinder ikke særlig højt. Han miaver heller ikke særlig tit.
    Men nogle gange når jeg sidder og laver et eller andet, så kan han komme hen og begynde at miave, gnide sig op af mig, og klynke indtil jeg tager ham op. Så spinder han for fulde drøn, og ligger og nyder livet på min skulder smiley

Neelix har kun været hos mig i 2 måneder, så han har stadig ikke givet sig helt hen til mig. Men han er begyndt at lægge sin pote ind i min hånd, når han putter.
    Det så sødt! Han er også begyndt at komme op i sengen, og træde mig i hele hovedet, mens han slikker lidt på mit øje smiley

Mit hjerte bobler simpelthen af kærlighed, når jeg ligger i sengen om aftenen, og de så kommer og hopper op til mig. Neelix ved min mave, og Neko enten på mit hoved eller min skulder. Og så ligger vi og hygger og ser film!

Jeg elsker de to klumper SÅ højt, og jeg kan sagtens bare sidde og stirre på dem i evigheder, når de leger fangeleg eller hale-tagfat. Så sidder jeg tit og tænker på, hvordan folk dog kan hade de smukke og kære væsener!

• #3   7. sep 2012 Vores kat her hjemme, han giver en fantastisk velkomst.
    Hvis vi har været væk i længere tid, så ved han slet ikke hvad han skal gøre af sig selv, han piver lige indtil vi siger hej til ham, og spinder som aldrig før. Han kan slet ikke få nok af os hvis vi har været væk fra ham. Han er så sød! smiley

• #4   8. sep 2012 De dage hvor min kæreste og jeg kan sove lidt længere end normalt, står misserne ude foran soveværelsesdøren, og piver og miauver, indtil vi står op, og så skal der NUSSES smiley

Og lige nu ligger den lille ved mig og patter på vores hyggetæppe.
    Hun ved at når jeg sidder med tæppet på om aften, så er det nusse-tid smiley

• #5   8. sep 2012 mine kommer altid løbene når de kan høre min cykel smiley så mijaver de som et helt kor (har 3) som om jeg har været væk i en uge, de gør det os selvom jeg kun har været ude og cykle en tur smiley meget morsomt smiley

min hunkat Laura har det med at hoppe op på madspanden når jeg skal give mad, så jeg ikke kan komme til låget og når jeg så fjerner hende hopper hun op igen smiley nogle gange kan det være svært at give mad smiley

min hunkat Berta har det med at hun skal med i seng og hopper med det samme under dynen smiley og så om natten får hun det varmt, og hopper op ved siden af mig og ligger så lige ved halsen og brystet, og så når jeg bevæger mig er hun sikker på jeg er vågen og spinder og savler som en sinddsyg smiley

• #6   8. sep 2012 jeg har to katte pepe og mille hedder de smiley når min mand kommer hjem fra arbejde og han og når han lige vil sidde ned for at slappe af kommer vores hankat pepe styrdene hend til min mand fordi han vil ligge på han,s ben også miawer han fordi han vil op smiley og om aften når jeg sidder i sofaen kommer vores hunkat mille op til mig og ligger sig ved siden af mig fordi hun vil hygge og nusses smiley det er så hyggeligt smiley når min mand går i seng så hopper pepe gladlig med ham i seng og han skal helst ligge helt op af en hehe og han flytter sig ikke selvom man bevære sig han er ligglad hehe han bliver bare liggene og mille elsker at ligge oven på en elsker mine misser rigtig meget

Kommentér på:
Sikke en velkomst

Annonce