655 visninger
|
Oprettet:
Sikke en velkomst {{forumTopicSubject}}
Sidder her en fredag aften og kunne godt tænke mig, at høre stunder hvor i synes jeres katte er ekstra søde
Hverdag jeg kommer hjem fra skole, vælter jeg nærmest over min kat, hun løber ind i mine ben og mjaver, hvis jeg ikke lige nusser hende.
Står jeg meget noget lækkert i hånden, kravler hun næsten op ad mit ben.
Man kan ikke andet end, at holde af de dyr.
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 37 Svar: 209
Men nogle gange når jeg sidder og laver et eller andet, så kan han komme hen og begynde at miave, gnide sig op af mig, og klynke indtil jeg tager ham op. Så spinder han for fulde drøn, og ligger og nyder livet på min skulder
Neelix har kun været hos mig i 2 måneder, så han har stadig ikke givet sig helt hen til mig. Men han er begyndt at lægge sin pote ind i min hånd, når han putter.
Det så sødt! Han er også begyndt at komme op i sengen, og træde mig i hele hovedet, mens han slikker lidt på mit øje
Mit hjerte bobler simpelthen af kærlighed, når jeg ligger i sengen om aftenen, og de så kommer og hopper op til mig. Neelix ved min mave, og Neko enten på mit hoved eller min skulder. Og så ligger vi og hygger og ser film!
Jeg elsker de to klumper SÅ højt, og jeg kan sagtens bare sidde og stirre på dem i evigheder, når de leger fangeleg eller hale-tagfat. Så sidder jeg tit og tænker på, hvordan folk dog kan hade de smukke og kære væsener!
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 1.036
Hvis vi har været væk i længere tid, så ved han slet ikke hvad han skal gøre af sig selv, han piver lige indtil vi siger hej til ham, og spinder som aldrig før. Han kan slet ikke få nok af os hvis vi har været væk fra ham. Han er så sød!
jan 2011
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 15 Svar: 31
Og lige nu ligger den lille ved mig og patter på vores hyggetæppe.
Hun ved at når jeg sidder med tæppet på om aften, så er det nusse-tid
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 342
min hunkat Laura har det med at hoppe op på madspanden når jeg skal give mad, så jeg ikke kan komme til låget og når jeg så fjerner hende hopper hun op igen nogle gange kan det være svært at give mad
min hunkat Berta har det med at hun skal med i seng og hopper med det samme under dynen og så om natten får hun det varmt, og hopper op ved siden af mig og ligger så lige ved halsen og brystet, og så når jeg bevæger mig er hun sikker på jeg er vågen og spinder og savler som en sinddsyg
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 482
Sikke en velkomst