677 visninger
|
Oprettet:
Zooplus :) Me Like {{forumTopicSubject}}
Så har jeg for første gang prøvet at købe mad fra det dersen zooplus , og det er da så sandelig ikke sidste gang jeg gør det! 315 kr. for 10 kg Porta 21 Grain free foder! Det er satme billigt når man her hjemme plejer at komme af med 449 kr. Derudover bestilte jeg mit foder i mandags , onsdag ankom det ud til min brors arbejde ! Hurtig betjening , selv fra tyskland Sendte det ud til min brors arbejde da det er ham der står for lageret , og han er der hver dag når GLS kommer , så jeg var fri for bøvlet med at skulle ned og hente det når jeg nu ikke var hjemme . Det er ski i orden Zooplus!
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 59 Svar: 667
Er der nogen der ved om de bringer ud til folk der bor på første sal? Jeg bor på første sal, hvor folk kun kan komme ind, hvis jeg lukker dem ind via dørtelefon.
Jeg ved at post DK ikke gider besvære sig med at ringe på
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 439
jul 2009
Så kan jeg få det sendt op til min mor, hun er nemlig hjemme hver dag. Det ville være fantastisk
Hvor finder man ellers det nærmeste depot?
* Pulleh * Undskyld jeg lige hijacker din tråd Håber du tilgiver mig
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 439
jul 2009
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 7 Emner: 25 Svar: 113
Det værste er dog, at de har tit nogle gode billige ting så der lige ryger lidt ekstra i kurven O:-) Ups.
- Specielt hvis man nu lige kan ramme £75, så får man ekstra rabat (På den engelske side).
Og så deres bonuspoints - jadak
Eneste minus er dog, at GLS plejer bare at sætte vores pakker foran døren hvis vi ikke er hjemme - fint nok vi ikke skal køre efter pakkerne, men når vi snakker om foder, kattegrus, diverse udstyr m.v. for 1.000kr eller mere, så er det altså ikke sjovt at finde foran døren hvor ALLE kan snuppe det.
- Har også mistet to pakker tidligere på året, til 2500kr. Fik pengene igen, men er altså lidt irriterende.
GLS påstod de havde afleveret det hos mine naboer - tror jeg ikke på! De sagde pakkerne var afleveret samme dag, hos to forskellige naboer? Mon dog? Mon ikke de bare havde sat dem foran døren, og en af de langfingrede naboer tænkte det kunne være noget spændende?
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.211
Zooplus :) Me Like