{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der andre som er vågne?
  • #1   24. maj 2009 er da vågen endnu
    men ska op i morgen tidlig og ha gjort børnene klar til skole og børnehave

• #2   24. maj 2009 Okay smiley

Så skal du vel også snart i seng?
    Det kunne jo være der var andre stakler som mig, der skulle holde sig vågne hele natten smiley

• #3   24. maj 2009 ggg ja føler med dig
    men jeg sover nu ikk så meget

• #4   25. maj 2009 Hehe, så er jeg ikke den eneste smiley

Jeg har også taget lidt dvd'er med, de sidste par dage har der bare været så stille, hvilket jo kun er godt.
    Jeg er ikke vant til at være nattevagt, har du nogle gode fif til hvad man kan fordrive tiden med? (Gode hjemmesider eller lign) smiley

• #5   25. maj 2009 jeg er også oppe lide endnu...

må man godt linke til andre hjemmesider her inde?

• #6   25. maj 2009 Jeg er nattevagt på et plejecenter i Silkeborg. Jeg plejer at have dag- og aftenvagter her, men skulle lige tage nogle nattevagter her henover weekenden.

Tror da lige jeg skal tjekke den side så, tak for tippet smiley

• #7   25. maj 2009 Ja, jeg synes faktisk også det er fint nok. Jeg har heldigvis ikke problemer med at holde mig vågen, men sover desværre ikke nær så godt om dagen.. Måske man vænner sig til det smiley
    Er du fast nattevagt Elisabeth?

Rikke Falk: Ja, det må du gerne smiley Tror jeg da smiley

• #8   25. maj 2009 Okay, her er der faste nattevagter, så de har 7 nattevagter og 7 fridage. Tror dælme jeg ville være smadret efter 7 nattevagter! Puha..

Jeps, jeg ifører mig lige ørepropper og sovemaske og så i seng med mig smiley Men vågner alligevel cirka hver anden time..

• #9   25. maj 2009 <i><b>Jeg er osse vågen lidt endnu .. sidder og ser animal planet.

• #10   25. maj 2009 Nej, det har jeg faktisk ikke, for så er jeg sgu bange for jeg aldrig kommer i seng *G* Men det kan være det skal prøves en dag smiley

Sesse:
    Lyder også hyggeligt med Animal Planet, sender de noget godt i aften?

• #11   25. maj 2009 Hehe, ja så er der nok at se til. De er ellers søde jeres vovser smiley Så dem lige i albummet.. Hvilken race er det?

• #12   25. maj 2009 <i><b>Mille: ja kan godt lide og se det der animal cops.. men det er lige slut nu..
    - Så nu venter jeg og ser om der kommer noget andet spændene. Gider ikke i seng endnu. nyder lidt at jeg ikke rigtig skal noget..
    - For lige pludselig får jeg et job (forhåbentlig) også er det slut med natteravneri.. hehe

• #13   25. maj 2009 Hihi, synes ellers de ser meget søde ud, men skindet bedrager sikkert smiley

• #14   25. maj 2009 Sesse:
    Ja, det har jeg også set rigtig meget. Det er en god udsendelse. Selvom det også er trist når de finder nogle meget ilde tilredte dyr.. smiley

Hvilke jobs søger du?

• #15   25. maj 2009 <i><b>Ja, det er nemlig en rigtig god serie.
    - Men det er meget trist og se den måde folk behandler deres dyr på.. får det nogengange helt dårligt, og kan mærke jeg blir rigtig sur..
    - Tror ikke jeg selv ville egne mig til sådan en job, ville ende med at rykket hovedet af dem der gjorde sådan noget mod dyr.. Men hatten af for dem der har de job.

- Jeg søger sådan lidt forskelligt.. Hvad jeg nu kan komme i nærheden af til en ordentlig løn.. skal ned og sende 2 ansøgninger afsted i morgen. en som arbejder i en bowlinghal. og en stilling inde ved WSPA

• #16   25. maj 2009 Sesse:
    Ja, det er godt nok sørgeligt smiley Men ofte er det jo mennesker som selv fejler noget, enten fysisk eller psykisk, der glemmer at tage sig ordentligt af deres dyr. Men det er under alle omstændigheder frygteligt for dyrene..

Held og lykke med jobsøgningen smiley

Nå, jeg tror jeg vil se lidt TV nu, det kan være vi skrives ved senere.
    Hygge smiley

• #17   25. maj 2009 <i><b>Ja men tit er det desværre osse folk der bare er fløjtene ligeglad med dyr smiley

Niels : Ja det kan jeg kun give dig ret i.. Forhåbentlig kommer det osse snart. Danmark er Desværre bare en smule vattet. og har svært ved at få fingeren ud af gaskanalen.

• #18   25. maj 2009 <i><b>De er sku osse for langsomme nogengange..
    Man får lyst til selv og stjæle dyret og tage sig af det, men så er det sku bare en selv der får ballade.

• #19   25. maj 2009 <i><b>Mange tak. og du må osse sove rigtig godt Niels smiley

• #20   25. maj 2009 Godnat allesammen. Nu vil jeg snart hjem i seng smiley

• #21   25. maj 2009 Godnat GG smiley

• #22   26. maj 2009 hmm vil lige kommentere det med anmeldelse at dyr til db...

Db er vattet og jeg ville ALDRIG anmelde noget til dem...
    De hverken kan eller vil gøre noget, så længe der er vand og mad...
    Om så det bærer præg af at dyret er misrygtet, så gør de ik noget så længe der er mad og vand...

Alle dyrs ret går mere til den og hvis de ser at der er tagn på misrøgt eller mangel på andet, så er de ik tilfreds med at der bare er mad og vand...

Kender ik helt deres fremgangsmåde, men de er bedre til at ligge pres på dem de kommer ud til, hvis de ser at der er noget ved den anmeldelse de får og giver sig ik før de har fået dyret udleveret eller fået personen tila t gøre noget ved problemet...

Og jeg er helt enig med jer i at der sku være noget dyrepoliti herhjemme, men hva nytter det??

Hvis de kom ud til sager kan de ik gøre mere end der faktisk allerede bliver gjort i forvejen..
    Det der skal til er en lovændring, så man kan gribe ind over for de frygtelige misrøgtelser der sker på vores dyr...

Og så ville jeg i øvrigt være bedøvende ligeglad med at jeg får problemer med politi og andet hvis jeg "stjal" et dyr fra en der misrøgtede det...
    Hva betyder de problemer i forhold til at du lige har reddet et andet dyr fra deres pinsler...

• #23   26. maj 2009 det er helt rigtigt db gør ikk noget hvis der er mad og vand
    man ska ha fat i en af de andre som alle dyrs ret
    da det er en der gør det uden tanke for hva det koster
    men som kun tænker på dyrene

Kommentér på:
Er der andre som er vågne?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce