604 visninger
|
Oprettet:
Andre der er blevet overrasket {{forumTopicSubject}}
Andre der er blevet overrsket med et kuld killinger? Altså hvor i ikke har vidst det? eller hvor der var en eller to killinger, og katten ikk har været særlig rund.. kunne være sjovt at høre en andens bertning
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Min hunkat kom ikke i løbetid - men alligevel havde jeg en fornemmelse af ...
Hun var sammen med hannen i 4 timer - jeg så ikke noget - jeg hørte ikke noget - så det fortalte jeg ingen - ingen grund til at reklamere med egen dumhed. Jeg skrev det ikke engang på kalenderen.
Jeg kiggede heller ikke dutter - men kom nogt på herrens mark da jeg opdagede der var liv i hende. Øhhh, hvornår var det nu - piiist forsvundet. Hun fødte en uge efter 4 killinger.
Hendes søster arter sig på samme stille måde - der var jeg klogere at skrive datoen ned - fire killinger blev født 66 dage senere:-)
sep 2009
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
okt 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 63 Svar: 618
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Jeg havde to hunkatte som jeg planlagde skulle have killinger på samme tid. Det var fordi den ene kom fra en linie, hvor der er kommet op til 8 killinger i kuldet, og den anden kom fra linier, hvor der kom 2 killinger i kuldene.
Jeg ville have de to mødre til at hjælpe hinanden, så den der fik mange killinger fik lidt hjælp til amningen.
De kom faktisk i løb på næsten samme tid (skal lige nævnes, at de var så søde sammen de to) hvilket var helt fantastisk, og de fik hver deres kuld med 2 dages mellemrum.
Men jeg fik noget af et chok, for den ene (som kom fra linierne, hvor der kom op til 8 killinger) fik 5 killinger, og den anden (som kom fra linier hvor der kom 2 killinger) fik 6 killinger så jeg fik en kæmpe flok killinger at holde styr på *GGG*
Først et billede af det kuld på 5
(link fjernet)
Dernæst et billede af det kuld på 6
(link fjernet)
Men de var alle super skønne
Andre der er blevet overrasket