{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Betty S
Betty S
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122

Andre der er blevet overrasket {{forumTopicSubject}}

Andre der er blevet overrsket med et kuld killinger? Altså hvor i ikke har vidst det? eller hvor der var en eller to killinger, og katten ikk har været særlig rund.. smiley kunne være sjovt at høre en andens bertning smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andre der er blevet overrasket
  • #1   1. nov 2009 Ja, så flovt:-)

Min hunkat kom ikke i løbetid - men alligevel havde jeg en fornemmelse af ...
    Hun var sammen med hannen i 4 timer - jeg så ikke noget - jeg hørte ikke noget - så det fortalte jeg ingen - ingen grund til at reklamere med egen dumhed. Jeg skrev det ikke engang på kalenderen.

Jeg kiggede heller ikke dutter - men kom nogt på herrens mark da jeg opdagede der var liv i hende. Øhhh, hvornår var det nu - piiist forsvundet. Hun fødte en uge efter 4 killinger.

Hendes søster arter sig på samme stille måde - der var jeg klogere at skrive datoen ned - fire killinger blev født 66 dage senere:-)

• Betty S
    Betty S Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
    #2   1. nov 2009 Hihi Lis, det er da meget sjovt smiley dejligt med lidt spænding, og en dejlig overraskelse smiley

• #3   1. nov 2009 min fik killinger for 4 uger siden, hun fik p piller og ingen løbetid ihvertfald ikke hvad vi havde bemærket. først den dag hun fødte bemærkede jeg at hun nok havde taget lidt på men da ikke så meget at jeg overvejede at hun kunne være drægtig, men surprice 5 stk kom til verden 3 timer efter jeg havde sagt at hun da vist havde taget lidt på.. men de er nu søde

• #5   2. nov 2009 Både ja og nej.

Jeg havde to hunkatte som jeg planlagde skulle have killinger på samme tid. Det var fordi den ene kom fra en linie, hvor der er kommet op til 8 killinger i kuldet, og den anden kom fra linier, hvor der kom 2 killinger i kuldene.
    Jeg ville have de to mødre til at hjælpe hinanden, så den der fik mange killinger fik lidt hjælp til amningen.

De kom faktisk i løb på næsten samme tid (skal lige nævnes, at de var så søde sammen de to) hvilket var helt fantastisk, og de fik hver deres kuld med 2 dages mellemrum.

Men jeg fik noget af et chok, for den ene (som kom fra linierne, hvor der kom op til 8 killinger) fik 5 killinger, og den anden (som kom fra linier hvor der kom 2 killinger) fik 6 killinger så jeg fik en kæmpe flok killinger at holde styr på *GGG*

Først et billede af det kuld på 5
    (link fjernet)

Dernæst et billede af det kuld på 6
    (link fjernet)

Men de var alle super skønne smiley

Kommentér på:
Andre der er blevet overrasket

Annonce