Er der noget du hader? {{forumTopicSubject}}
I en anden tråd herinde i gruppen har der været skrevet lidt om tilgivelse/had/ nag osv og så kom jeg til at tænke på om der er nogen af jer, som egentlig hader noget?
Det kan være alt fra gamle damer i bussen til Heinz ketchup :o)
Jeg hader selv,<b>at vente</b>, at vente er spildt tid, tid som intet udbytte giver.
Jeg hader<b>matematik</b>. Det er ren volapyk at være i banken for mig!
Jeg hader folk, der <b>parkerer deres indkøbsvogne midt i gangene/korridorerne i supermarkederne</b>!
Og hvis man tillader sig at rykke dem for at kunne mase sig forbi, får man et møgfald.
Idag blev det for meget for mig.
En dame på knap de 60 - vil jeg skyde på - hidsede sig op over, at jeg flyttede hendes malplacerede indkøbsvogn. Jeg svarede igen, at hun havde placeret den et gennemført dumt sted, hvorefter hun anklagede mig for manglende respekt for ældre mennesker. Dertil svarede jeg, at det var svært at repsektere mennesker, der ikke kan håndtere en indkøbsvogn.
Jeg hader<b>omgangssyge</b>!
Jeg hader folk der bliver vildt forarget over at <b>indvandrebutikker i KBH ikke betaler skat på 2L colaer</b>, men åbenbart er ligeglade med at McDonalds og TDC hvert år snyder Danmark for milliarder
.
Jeg hader folk der brugte argumentet<b> "en lov alle bryder er ikke værd at beholde"</b> om farten på motorvejene, men ikke mener hash skal lovliggøres.
Jeg hader folk der bruger <b>engelske ord i deres dagligdagssprog</b>. Vi er danskere!
Jeg hader<b> nye sko</b>.Jeg hader jeg at gå nye sko til og jeg hader at skulle skille mig af med mine gamle sko, netop som de er blevet gode at gå i.
Jeg hader folk <b>uden humor</b>.
Jeg hader<b>krig</b>.
Jeg hader<b> vejrudsigter</b>.
Sidst men ikke mindst så er ‘hader’ et stærkt ord at tage i sin mund. Det er nok mere irritationsmomenter. Dog er jeg i besiddelse af et stort had til dem, som gør forsvarsløse væsener fortræd.
<b>Hvad hader du eller hvad bliver du irriteret over?
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 21 Svar: 521
"Løgne og falskhed" - især når det går personligt ud over andre mennesker/såkaldte venner
"Jeg er bedre end dig holdning" - når mennesker ikke kan acceptere at vi ikke alle er indrettet med den samme mængde ressourcer, energi og evner
"At man ikke bruger toiletbørsten til at gøre kummen ren, når man har lavet stort, og tisser eller det der er værrre på brættet (på offentlige toiletter)" Det er sq da ulækkert for den der kommer bagefter
"Bilister der ikke viser af og generelt laver alt andet end at køre bil og holde øje med trafikken" - Det er især noget der hidser mig op, når jeg kører MC, fordi jeg ved, det er mig der er udsat.
Jeg kan sikkert komme på mere, men generelt er jeg et meget tolerant og venligt væsen, så det skal ikke lyde som sure opstød ;-))
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 957
En anden ting jeg hader, og dette er VIRKELIG HADER, er når folk ryger midt i maden, og sætter askebægeret lige ved siden af min tallerken .... MISTER APPETITTEN ... Det er bare mangel på respekt mener jeg....
Hmm der er sikkert så mange andre ting jeg hader, men kan ikke lige komme på det lige nu...
feb 2008
Følger: 30 Følgere: 29 Katte: 9 Emner: 24 Svar: 1.448
- Jeg hader edderkopper
- jeg hader kriminelle
- jeg hader at gøre rent (især badeværelser)
- jeg hader, når min mor vil bestemme over mit liv, selvom jeg er voksen og ikke har boet hjemme i over 20 år
..... og en helt masse andre ting..... men nu kalder den ugentlige "hoved"rengøring altså.....
apr 2008
Følger: 91 Følgere: 85 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.602
Dem der vender toiletrullen forkert.
Når dem på jobbet ikke følger op på de tiltag man gør om aftenen:(((
Og ja den med mor MissR. er jeg helt enig i.
Er sikker på at min liste også kunne blive meget længere, men man bliver ski så negativ:)
apr 2008
feb 2008
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 14 Svar: 137
nov 2008
Følger: 84 Følgere: 92 Katte: 3 Emner: 1.619 Svar: 5.096
feb 2009
Følger: 52 Følgere: 50 Katte: 9 Emner: 43 Svar: 5.172
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 21 Svar: 521
Det irriterer mig også når andre bruger min tandpasta og klemmer midt på tuben i stedet for fra bunden. Det bliver så hulens svært at få det sidste ud. (ok, det går dog bedre, efter man gik over til plastiktuber)
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
Vidste I at man kan få meget viden om folks vaner, alt efter hvilken vej de foretrækker at vende toiletrullen?
Vender man den med papiret udad er man til hård sex.
Vender man papiret indad mod væggen er man til blid sex.
Tænk på dette næste gang du besøger dine svigerforældre..
I er vist nogle værre nogle
nov 2008
apr 2008
Godt der er andre der har det som mig med toiletrullen GG. Vær sikker på at når jeg har været på jeres toilet er rullen vendt den "rigtige" vej, når jeg forlader det igen:))
apr 2008
Jeg hader folk der lyver om andre og sladrer om andre, mobber andre (ja her tænker jeg egentlig på voksne mennesker, som burde være klogere). Vi har hele 2 på jobbet der virkelig bliver mobbet, føj hvor er det modbydeligt. Igår brugte jeg meget tid på at snakke med den ene. Hende arbejder jeg ikke sammen med normalt. Hun havde godtnok haft det hårdt:((.
Den der ler sidst... syntes du skal fortælle din historie her?
nov 2008
Da arbejdede jeg på Sonofon i finans - vi var 8 piger og en leder (kvinde) - hun var så optaget af at være den der så bedst ud og hadet "konkurrence". Det fik jeg af vide at de andre der sad på kontoret. Jeg blev altid kaldt ind på hende kontor og så fik jeg ellers den ene skideballe efter den anden og det var HVER dag i 9 mdr.
Hun var ret tyk, men faktisk ganske pæn og så en dag skulle hun have møde med nogle "fine herrer" udefra og hun skulle så præsentere alt muligt. Hun havde i den anledning taget en MEGET stram skjorte på, og hvad hun ikke opdagede mens hun stod og snakkede var, at knapperne lige så langsomt sprak *GGGG* Så der stod hun med med halvåben skjorte så man kunne se hendes mave og patholder *LOOOL*
Det var faktisk nok til at jeg tænkte, fint nok jeg har fået min "hævn". Hun var så til grin. Det endte med at hun blev flyttet, gik ned med stress og at ingen på hendes arbejdsplads kunne lide hende.
Jeg stoppede da min kontrakt ophørte - trods det at jeg kunne have valgt at blive fastansat og havde en rigtig god løn.
apr 2008
Godt du fik din lille hævn uden at røre en finger:) Sikke et syn LOL. Men selvfølgelig synd hun gik ned med stress, selvom hun kunne være skyld i, at mange andre gjorde det.
nov 2008
feb 2008
nov 2008
nov 2008
feb 2008
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
- Når folk forsøger at få det sidste ud af fx en ketchup flaske, og absolut skal kommentere lyden med "Ahhhhhh" eller "Aaad Zabrina" ..
- Ordet "huder" .. Puder, luder, tuder, rører mig ikke.. Men jeg føler jeg skal kaste op når jeg siger "huder".. Heldigvis er det kun et ord jeg behøver sige når jeg skal fortælle hvor klamt jeg synes det er.
- Ordet "sive" .. Ikke ordet i sig selv. Men uanset hvad der siver, og hvor det siver hen, er det bare klamt.
- Når folk piller ved mit hår.
- Når nogen hælder sovs på min tallerken, og det rammer kødet, værst hvis det bliver hældt udover. Det SKAL til gengæld ud over kartoflerne.
Og så det mere normale, tandlæger, nåle, alt der gør ondt, alle insekter, højder..
Og, når folk siger jeg bruger for mange penge på mine katte. At det er åndssvagt at jeg køber "det dyre" kattegrus og foder osv.
Sidst, men bestemt ikke mindst, hader jeg - Oh så meget - min fars besættelse af at spare penge. Lige et par eksempler:
Han vil have at opvaskemaskinen skal sættes på "speed", også selvom den multitabs aldrig er ordenligt opløst, og tingene tit ikke er ordenligt rene så man alligevel skal til at vaske op.
Når tøjet har været i vaskemaskinen skal det hænges op i en time eller to inden det kommer i tørretumbleren, og tages ud inden det er helt tørt, for at hænges op igen.
Han hælder vand i shampoo og balsam, også mit eget som jeg selv betaler for.
Han tager tid på mine bade, og kommenterer at han kunne høre at jeg ikke slukker for vandet når jeg tager shampoo/balsam i håret, og det skal jeg altså.
feb 2008
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
feb 2008
En alm opvask i min opv.maskine koster ca 1 kr og hvis jeg sætter den på lynvask er det ca 1,25 kr pr vask....
feb 2008
Min tidligere kæreste blev dræbt i trafikken - den væreste oplevelse som nogensinde vil/kan overgå mig....
feb 2008
apr 2008
MissR, det var trist med din kæreste også:(
Jeanette tak for invitatione med toiletrullen på facebook LOL
feb 2008
hahahaha ja sikke en gruppe der er på facebook - den kan jeg sq ikk melde mig ind i, da jeg er ligeglad med hvordan den rulle sidder
apr 2008
feb 2008
apr 2008
feb 2008
apr 2008
Er der noget du hader?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside