{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

miaver meget, nogen gode råd? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hunkat på 1 år som er sterilliseret, hun er inde kat, men syntes hun er begyndt at mijave rigtig meget... Syntes selv at jeg aktivere hende rimelig godt og hun er ikk særlig meget alene hjemme...

Jeg er bare ved at få fnider af hende smiley
Ville det være en ide med en ny kat så hun får en lille legekamerat??
Hvad er jeres erfaringer??
Har i nogle gode råd??

Go søndag...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  miaver meget, nogen gode råd?
  • #2   3. maj 2009 vi startede os ud med kun at have en enkelt kat, men da vi flyttede i en større lejlighed syntes jeg det var synd at den skulle gå alene i den store lejlighed så vi fik en mere. og ja nu har vi så 6 dejlige misser gående og de nyder godt af hinanden, de kan virkelig give hinanden noget vi ikke kan give dem, selvom man prøver smiley

• #3   3. maj 2009 Tak for jeres svar....
    Kæresten er bare ikke meget for at få en til.... smiley men må prøve at overtale ham...

Ville i købe han eller hun kat som nummer to kat???

• #4   3. maj 2009 jeg havde nøjagtig det samme problem med min mercedes da jeg fik hende.. så måtte jeg jo overtale kæresten til at hente hendes bror. og siden har der ikke været nogle problemer smiley så jeg tror klart at en legekammerat ville hjælpe ..,

• #5   4. maj 2009 jeg har fuldstændig samme problem med min hankat, vi har også kun en, og det er også en inde kat, jeg kigger på en mere kat, men er meget itvivl.. jeg har været meget til dyrelæge med min hankat (blærebetændelse) så hvis en ny kat skal lige så meget til dyrlæge tør jeg næsten ikke..
    men er der nogen der har nogen erfaringer med hvilket køn man skal sætte sammen..?

• #6   4. maj 2009 to hunner, en hun og en kasterant han, helst killinger. smiley

Kommentér på:
miaver meget, nogen gode råd?

Annonce