{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når den skal lave udenfor?
  • #1   15. okt 2008 hmm? det ved jeg ikk min kat hun gør både dett ene og det andet udenfor:D

• #2   15. okt 2008 jeg tror ikke tiller gør det store det første hun skal når hun kommer ind er hen i kassen

• #3   15. okt 2008 I starten gik Aslan også på kattebakken, straks når han var kommet ind, men nu går han til døren for at komme ud og vil så gerne ind igen, når han har lavet dét han skulle. Det er meget rart, men det er jo ikke noget vi har lært ham. Han har vel selv fundet ud af, at det er bedst.

• julia m
    julia m Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Katte: 3 Svar: 6
    #4   15. okt 2008 vores gamle hankat (12 år) havde i de første måneder af sit liv kattebakke, men da ingen af os synes det er specielt lækkert at tømme den, fjernede vi den og vi har aldrig haft uheld med ham. han er inde hele dagen, kan dog lige gå til døren hvis han skal lave et eller andet, men er vi ikke hjemme holder han sig til vi kommer hjem. tilgengæld er han ude hver nat og hele natten. vi bor klods op af en meget trafikkert vej, men det er ikke noget problem, vores kat går altid den anden vej ud over markerne, det er mere spændende og nu er han som sagt 12 år gammel. vores anden kat er nu kommet ind i samme vane, og han er også stoppet med kattebakken, har er nu 9 måneder og er også "renlig" altså går ud og besørger når han skal. det er mere lækkert for både dem og for os:)

• #5   15. okt 2008 Hey

Min kat bruger både naturen og katte bakken, jeg går desværre ikke fri af uheld hvis bakken bliver tømt for sent, men det er vist meget forskelligt hvad de vender sig til...

Min graver pænt tingene ned mellem træerne ligesom den gør det i gruset.. smiley

• #6   15. okt 2008 ved ikke har ikke kattebakke Christian miaver og stiller sig hen til døren når den skal

• #7   15. okt 2008 nogen gange når tiller kommer ind og den har været ude noget tid og den går hen til bakken så ligner det alligevel den har været inde hele dagen

• #8   15. okt 2008 okay

• lilja p
    lilja p Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Katte: 1 Svar: 4
    #9   15. okt 2008 jeg tror heller ikke min kat går på toilettet udenfor , for hun skal altid på toilet lig så snart hun kommer ind igen

• #11   19. okt 2008 Min kat gjorde i meget lang tid det samme som din. Kom ude fra og løb hen i kassen.

Men efter vi flyttede så gør hun det kun uden for nu

• #12   19. okt 2008 okay .. vi overvejer os at flytte så kan være det hjælper ;P

Kommentér på:
når den skal lave udenfor?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce