{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Royal Canin?? {{forumTopicSubject}}

Nu ved jeg ikke om jeg ser spøgelser men ønsker jo kun det bedste for min kat.
Jeg køber Royal Canin til hende og eftersom det er en Maine coon jeg har har jeg jo købt foder som er til Maine coon katte.
Men forleder kastede Nala op 2 gange men hun virkede ikke syg eller noget og det så heller ikke ud som en hårbold, så jeg tænkte at jeg ville tage hende til dyrlæge hvis hun gjorde det igen, men det gjorde hun heldigvis ikke og hun har det stadigvæk godt...

Men så kommer spørgsmålet....

Jeg har hørt at Royal Canin kan få kattte til at kaste op....

Er der nogen der ved om det er rigtigt...??

Er der nogen der har brugt Royal Canin og katten så har kastede op og så skiftet og så har katten ikke kastede op mere???

Som sagt så kan det godt ske at jeg er lidt pylleret når det kommer til min kat, men elsker Nala over alt på jorden og vil hende kun det bedste..... smiler

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Royal Canin??
  • #1   11. sep 2008 Altså jeg foder med Royal canin til begge mine katte, og har aldrig haft nogen problemer..
    Kan jo os bare være at hun ik lige har haft det så godt, lige som med os mennesker og hunde.. Ved ik??

• #2   11. sep 2008 Hej med dig

Mine to Maine Coon katte fik Royal Canin de første par måneder jeg havde dem. Ca. et halvt år. De kastede begge op af det. Jeg fik Cosmo først, og ca. et halv år efter min lille Emma. Men med det samme jeg så Emma også kastede op af maden, skyndte jeg mig at skifte. Jeg bruger nu 1st. Choise... Og de har ikke kastet op siden...

Så der er lidt at tænke over. ved der er mange andre herinde der har oplevet det samme med RC. Nogle katte kan tåle det, andre kan ikke.
    Og jeg vil klart anbefale dig at skifte foder hurtigst muligt smiley Det er jo synd for den lille mis, den skal gå og kaste op...

• #3   11. sep 2008 Jeg har altid fodret mine Maine Coon katte med Royal Canin, og de eneste gange de har kastet op af det, har været hvis de i forvejen var syge eller havde problemer med hårboller.

• #4   11. sep 2008 Har altid brugt R/C og der har intet været.. prøvede så Hills og så gik det galt og er nu vendt tilbage til R/C igen

• #5   11. sep 2008 Hvis jeg lige må blande mig igen...

Der er jo ingen her der beskylder RC for at være dårligt foder. Synes jeres kommentarer lyder meget forsvarende.
    Der er bare nogle katte der ikke kan tåle det. Ligesom nogle katte ikke kan tåle Hills, men så kan tåle RC. Det er noget hver enkelt katteejer må finde ud af med sine katte. Men jeg mener helt sikker at hun skal prøve at skifte, da det hjalp på mine katte... det må da også være jeres mening?

• #6   11. sep 2008 Marlene jeg er en fyr... smiler,,, Nala er min kat... griner

• #7   11. sep 2008 Ja, så det efter jeg havde skrevet beskeden... Ups smiley

• #8   11. sep 2008 Nogle katte overspiser også bare (for meget for hurtigt) og kaster derfor op, det gør den ene af mine piger engang imellem.

• #9   11. sep 2008 Jeg har ALTID fodret med Royal Canin og jeg har ALDRIG haft problemer med opkast eller andet hos mine katte..

Og fortsætter med det når min nye misser kommer på lørdag smiley

• #10   12. sep 2008 ja jeg har også brugt det til stor fornøjelse og har heller ik oplevet at de har kastet op med mere de har spist for hurtigt smiley

• #11   13. sep 2008 Hey
    Vi fodre vores Barf.
    Hun er helt syg med det

• #12   14. sep 2008 Jeg ved ikke helt om det er min mening - Marlene F - det kan sagtens være fordi de ikke kan tåle det, men min tanke kan også være at de bliver ved med at smitte hinanden med en sygdom og derfor kaster op.

• #13   15. sep 2008 Camilla H:
    Ja det kunne også være en mulighed - men ved bare at der er nogle herinde der har oplevet at opkasten forsvinder med det samme de skifter til et andet foder end RC. Det samme skete for mig jo... Men ja, det kan selvfølgelig også være din forklaring, eller noget helt tredje for den sags skyld smiley

Kommentér på:
Royal Canin??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce