Royal Canin?? {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige været til dyrlæge med min kat Freyr som er 10 måneder gammel, da jeg troede at han havde tandsten men der var heldigvis ikke noget i vejen med hans tænder... Dyrlægen sagde dog at han skulle til at have voksen foder så han ikke bliver overvægtig (han vejer 5kg) så mit spørgsmål er...
Kan jeg fodre ham med Royal Canin Sterilised 37 (han er steriliseret), og indeholder det de nødvendige næringsstoffer??
Ingredienser:
Tørret fjerkrækød, majs, vegetabilsk proteinisolat*, majsgluten, vegetabilske fibre, animalsk fedt, hydrolyseret animalsk protein, roetrævler, mineraler, gær, frugto-oligosakkarider (FOS), fiskeolie, natriumfosfat, æggepulver, sojaolie, DL-methionin, L-lysin, taurin, L-carnitin
Jeg håber at I kan hjælpe mig, så jeg kan få en sund og glad kat...
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 41 Svar: 247
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 41 Svar: 247
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 52
ulla P: han er en indekat og normalt er han ikke specielt aktiv, dog får han til tider et totalt fart-flip
Camilla * DK Bønsdorff - opdræt af EXO *: dyrlægen sagde at jeg skulle give han alm. voksen foder eller foder specielt designet til sterilliserede katte for at forebygge problemer med hans blære/urin. Hvis han bliver ved med at tage på skulle jeg skifte til et light produkt.
Tusinde tak for jeres gode svar Jeg tror at jeg prøver med Royal Canin Sterilised 37 og ser hvordan det går efter en periode. Tænker at jeg evt. kan supplere op med en anden foder så han får det fedt som han har behov for
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 20
Royal Canin??