{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

når katten finder hjem nr. 2 {{forumTopicSubject}}

Hej håber lige i kan gi mig et par råd med på vejen, ville ikke oprette tråden i det store forum da jeg så ville blive rakke ned fordi katten er udekat.
Min huskat Misling har åbenbart fundet sig hjem nr. 2 ved nogen ny tilflyttere herude på mit kollegie, de troede han var hjemløs åbenbart fordi han ikke har halsbånd på.
Han har øretatovering så det sys jeg er en dårlig undskyldning men er dog ikke fornærmet over det, for de har jo kun gjort det i en god mening.
Mit spørgsmål er så, at når han ikke har halsbånd på, og hans hud blir meget irriteret når han har også selv om det sidder løst. Hvad kan jeg så gøre for, at der ikke er andre der tror han er hjemløs?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når katten finder hjem nr. 2
  • #1   23. apr 2008 at katten er øretattoveret burde være nok.. men tror at et halsbånd er den eneste løsning hvis folk ikke kan se i ørene.. kan du ikke gå til en dyrehandler og se på halsbånd.. de har måske nogle som er gode for katte der bliver irriteret af dem.. ?

forstår godt du ikke ville gøre det i det store forum.. folk er ikke så rare.. har jeg selv bemærket!!
    smiley mvh nana

• #2   23. apr 2008 Nej kan ikke forstår hvorfor alle skal blande sig i andres sager, og gad ikke til at forsvare hvordan jeg holder kat. Kan måske godt tage i en dyre foretning og høre om de har nogle gode halsbånd, men det har han er købt i maxi zoo, og han klør sig helt vildt når jeg har haft givet ham det på.

• #3   23. apr 2008 ENIG.. tænk at folk kan blive så forarvede over at man har en kat der kan gå frit i naturen... ??!!! hmm!

mine katte kløede sig ogsp, men det var for at få halsbåndet af.. det fik de også.. hehe.. de skal jo næsten vænnes til et halsbånd når de er helt små.. ellers bliver det svært..

• #4   23. apr 2008 jamen han fik det os på fra helt lille af. men han kløede sig stadigvæk...

• #5   23. apr 2008 Anne P hvordan hulen gør man det? og os hvis jeg skal sætte et tegn i? for de blir åbenbart ved med at lukke ham ind os selvom min overbo talt med dem igår og fortalte at det ikke var en herreløs kat.

• #6   23. apr 2008 ok tak for rådet skal se om jeg kan finde ud af det:) ellers må jeg prøve at ringe til min dyrlæge og høre om de kan anbefale nogle halsbånd

Kommentér på:
når katten finder hjem nr. 2

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce