{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.422 visninger | Oprettet:

Snakke, snakke og snakke {{forumTopicSubject}}

Kender I det - eller også er det bare min Ragdoll - at han bare snakker og snakker og snakker og han er slet ikke til at stoppe igen? Min han gør dette, men KUN når jeg er til stede, for er han alene med min kæreste siger han ikke et ord. Når jeg så kommer hjem, så kan han og jeg holde en "samtale" i flere timer.. hehe... ikke at det er irriterende, for jeg nyder det! smiley

Min lille kat er nu 1 år og 4 måneder og han er MEGET legesyg og puttesyg... især det sidste! Når mit vækkeur bipper første gang om morgenen, starter hans spinderi også.. så hopper han rundt i sengen imellem min kæreste og jeg, spinder, miaver, putter og malker dynen indtil vi står op.. så snakker han indtil jeg går ud af døren smiley
Han er en lidt jaloux kat, for sidder jeg for tæt på min kæreste hopper han op og skal være midtpunktet og lukker man en dør og han er på den forkerte side, så miaver ahn indtil man åbner igen.. han er nu en dejlig selskabskat, men noget snakkende, for han holder kun mund når han sover - hvilket han ikke gør så meget! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snakke, snakke og snakke
Kommentér på:
Snakke, snakke og snakke

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce