{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægt øgning under drægtighed?
  • #1   4. mar 2007 Uhhh det svinger utroligt meget fra kat til kat.

Mine katte har ikke taget synderligt meget på i starten af graviditeten, men når de er i 6-7 uge begynder jeg at kunne se det for alvor.
    Selvfølgelig kan jeg se det tidligere, men ikke så meget.

I slutningen af graviditeten tager de mest på.

Du skal nok regne med ca. 250 gram pr. killing.
    100 gram killing
    100 gram moderkage
    50 gram fostervand

MEN det er et skøn og er ikke helt 100% Nogle katte er nemlig sådan indrettet, at de tager voldsomt meget på i form af fedt, hvor andre buler vildt meget ud på grund af fostervand, så det er ikke til at sige nøjagtigt...

• #2   4. mar 2007 Min tog næsten ingenting på de første 4-5 uger, men da hun fødte hendes 5 killinger havde hun taget 1600 g. på.

• #3   4. mar 2007 Okay.. Nemlig fordi May (nok) er 3-4 uger henne, og har taget ca 200 gram på de sidste 2 uger. Hun blev parret ca. d. 5-6.2, og jeg regner med en fødsel ca d. 11.4. Men så er der jo godt med tid for hende at tage på :o)
    Det er jo fordi jeg ikke har set hende blive parret, men hun viser en del tegn på at være det, men jeg ved det jo ikke med Sikkerhed. Så er ved at gå ud af mit gode skin, for at finde ud af om hun virkelig er drægtig. :o)
    Men mange tak for jeres bud, andre er self også meget velkomne med deres :o) Eller bare andre gode råd i forbindelse med en forestående fødsel, fx fodring osv..

• #4   13. mar 2007 Øv, hun har sgu ikke taget mere på, og synes ikke de er blevet hævede hendes "dutter", så tror ikke hun er drægtig. Øv, øv, øv...

• #5   1. nov 2007 Franch - Interessant nok - jeg kunne også tydeligt mærke på Mea at hun var drægtig (May's mor). Men May, tjaeh, det var nok fordi hun ikke var med killinger - og blev neutraliseret ikke så længe efter pga cyster i det ene ovarie :o(

Kommentér på:
Vægt øgning under drægtighed?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce