{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Guf til misser?
  • #1   3. jan 2009 tun i vand det altid godt

• #2   3. jan 2009 det kan de godt tåle? Mener der var nogle der sagde der var for mange metaller eller noget i?

• #3   3. jan 2009 der er for mange metaller i, de kan tåle det en gang imellem, men ikke så tit.

der er en millard forskellige vådfodere derude, det er et spørgsmål om at prøve sig frem og se hvad dine kattekan lide. så er der råt kød og fisk, samt torskerogn, rejer og andet. du kan give alle tingene, men med måde, de skal ikke have rejer hver dag, men må gerne få det en gang om måneden f.eks.

super at give dem vådkost, helst 1 gang dagligt så de får den mængde vand de skal have dagligt.

• #4   3. jan 2009 Vores katte er helt vilde med killinge vådfoder smiley Det kan købes i dyrhandlen i sådan nogle små dåser, kan selvfølgelig ikk huske hvad det hedder.. Vores får sådan en dåse ca en gang om måneden

• #5   3. jan 2009 Mine er vild med ost, men det er ikke alle katte som kan tåle det og man skal passe på for der er meget fedt i. Man kan også købe meget forskelligt i dyrhandler og supermarkeder

• #6   4. jan 2009 Min er helt vild med sådan nogle små "kødpinde" som købes i discount supermarkeder (Lidl, Fakta o.s.v.) Han leger med dem, jagter dem og gemmer dem, som om han var en hund, for til sidst at spise dem.
    Derudover er han vild med rejer, æg, sovsen fra div. vådfoder (resten gider han ikke spise *gg* ) og en gang imellem lidt kylling. - Han er virkelig kræsen og gider kun 2 slags tørfoder.

• #7   5. jan 2009 Pas på med tun til hankatte, de kan ik tåle for meget. Urinvejsproblemer. Mine katte elsker gærtabletter. Prøv evt. a købe baldriandråber og dryp noget på kradsebrættet el. lign. De fleste katte er vilde med det (:

• #8   5. jan 2009 mine katte elker tørfoder lige meget hvilket mærke, men er der ikke noget med man ikke må skifte rundt mellem foder mærker?

De får fast royal cannin, og så får de nogle gange hills og nogle gange wiskas i vådfoder.

Og jeg har prøvet gær tabbeletter de nægter at røre dem begge to smiley smiley hehe

• #9   5. jan 2009 smiler ja så må du bare prøve dig frem (: Det er bedst a holde sig til en type fodre (:

• #10   5. jan 2009 jeg har så hørt helt modsat. at det er godt at give en blanding af forskellige tørfodere for at sikre sig at katten får alle de næringsstoffer de skal have, og ikke begynder at kede sig.

mine får pt. en blanding af hills killingefoder og rc killingefoder til de to af dem, og alle har adgang til orijen, sanabell sensitive og IAMS hairball. du må bare ikke skifte foder fra dag til dag, da missen så an få ploblemer med mavsen, introducerer nyt tørfoder langsomt.

prøv dig frem, se hvad dine katte trives på.

vådfoder kan du også frit vælge imellem, mine for sheba, eller felina porta lige pt. I en periode gad de kun spise Multivit, men så fik de bare det. det er jo ikke deres primære næringskilde, men et supplement, så egentlig er det væsken i forderet der er det vigtigste.

• #11   6. jan 2009 jeg køber gerne de der lange runde cat-stick mini som guf til min kat, elsker han virkelig... findes ik noget bedre end dem følge ham...
    Ellers får han også tit de der gær tabletter man han købe alle steder, dog uden dem med tranebær, for dem gider han ikke spise...

til normalt føde får hans Hills

Kommentér på:
Guf til misser?

Annonce