{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

han opfører sig underligt. {{forumTopicSubject}}

Lille Neelix har bare været lidt underlig Idag. Og det er sikkert ingenting, men jeg panikker allerede. For det første har han været bange af sig hele dagen og gemt sig meget under sengen. Jeg har Kun kunne kæle lidt for ham. Og jeg har INGEN idé om hvorfor han er bange. Har gennemgået alt, men der er ikke sket noget der kunne have skræmt ham. Han maiver også mere end han plejer. Han har altid været en kat med lyd i, men Idag blev han ved og ved at grave ved vandskålen mens han miaver helt vildt, og han går rundt og miaver sådan i perioder. Han både spiser og drikker, og han leger også med neko, så derfor kan jeg ikke finde ud af om jeg overanalyserer det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  han opfører sig underligt.
  • #1   21. aug 2012 Nu skriver du godt nok at du har undersøgt alt, men det behøver jo blot at være en ukendt lyd der har skræmt ham, Han er jo kun en lille killing, så ville slå koldt vand i blodet og se om ikke det gik over af sig selv, fortsætter det skal du selvfølgelig handle på det.

• #3   21. aug 2012 Det kan have været en forskrækkelse.
    Derudover må jeg lige spørge om han er kastreret? Hans mjaven KAN være kalden på damer (uden lige at kende hans alder)

• #4   21. aug 2012 Eller er det måske en hunkat ?? Ej det er bare en spøg... Min datter fik sidste år en sød lille hankilling... Han var SÅ sød til han begyndte at gå og miave... Så tog jeg lige ned til hende og kunne så fortælle at Gizmo nu var Gizmoline smiley Så jeg kan love for at dyrlægen blev kontaktet samme dag, så den kunne blive neutraliseret med det samme...

Det var så meningen at den skulle fixes alligevel, bare ikke lige på det tidspunkt.. Kunne ellers have været sjovt at hun havde bestilt tid til en kastration smiley he he..

Så det kan glippe det skidt..

• #6   22. aug 2012 Det er dog en dreng smiley Han er knap 5 måneder.

Vi vågnede jo godt nok op til dårligt vejr idag, og jeg selv er blevet syg.

Felis - det var nemlig derfor jeg skrev herinde. Jeg har læst meget om, at katte kan vise smerte ved den slags adfærd, derfor blev jeg lidt nervøs.
    Det ser ud til at kattebakken er blevet brugt flittigt i nat, men jeg er blevet hjemme fra skole idag, og så holder jeg ekstra godt øje med ham.
    Er der noget jeg kan gøre for at tjekke ham lidt? Mærke på ham, eller se efter noget?

• #7   22. aug 2012 Hans snude er forresten varm og våd, men det synes jeg at kunne læse mig frem til er normalt??

• #9   22. aug 2012 Nå må man ikke få at vide, om den er neutraliseret?

• #10   23. aug 2012 Hov - det er han ikke endnu smiley
    Men han har det heldigvis helt fint idag (og igår) .. Der er slet intet at se, så det er kun fantastisk :)!

Kommentér på:
han opfører sig underligt.

Annonce