{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

daggammel kylling {{forumTopicSubject}}

Har gået og leget med tanken om at give mine to katte daggammel kylling,Men har nogle spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe med at svare på.Da det er første gang jeg prøver at give dem.

1. Er der noget jeg skal være opmærksom på når de for dem?
2. Hvor mange må de ca få?
3. Når nu min hun kat er dominerne angående mad er det så ikke en god idee at give hende 2 så hun ikke stjæler han kattens?
4. Hvor meget af kyllingen må de spise?
5. Hvor længe kan kyllingerne ca holde sig? Hvor skal man opbevare dem?

Dette var lige dem jeg kunne komme på.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  daggammel kylling
  • #1   16. aug 2012 1. Er der noget jeg skal være opmærksom på når de for dem?
    At de ikke er for varme, hvis du har tøet dem op i microovnen.

2. Hvor mange må de ca få?
    Hvis du dagligt giver dem mere end 1-2 stk., ville jeg fjerne blommen i kyllingerne.

3. Når nu min hun kat er dominerne angående mad er det så ikke en god idee at give hende 2 så hun ikke stjæler han kattens?
    Giv dem bare en hver, men ikke på samme sted.

4. Hvor meget af kyllingen må de spise?
    Det hele.

5. Hvor længe kan kyllingerne ca holde sig? Hvor skal man opbevare dem?
    Meget længe, hvis du har dem i fryseren. I køleskabet som med andre kødvarer.

• #3   16. aug 2012 Hvor kan man købe dem henne ?

• #4   16. aug 2012 Jeg kan købe dem hos min lokale dyrhandler,gå stærkt ud fra de er de samme som man foder slanger med... Eller tager jeg fejl??

• #5   16. aug 2012 Det lyder spændende. Men hvordan ser det ud, og hvordan gør man? Er det bare kyllinger der har levet 1 dag, eller er det nogle der har været en dag i ægget? Og kan man bare give det som en snack?

Kommentér på:
daggammel kylling

Annonce