{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Ingen interesse for daggammel kylling.. {{forumTopicSubject}}

Ja idag prøvede jeg at give min to katte en daggammel kylling hver,hvilket de aldrig har prøvet at få før.
De var vildt interessret i posen kyllingerne lå i, men da kyllingerne lå frit fremme snuste de lige til dem også gik de videre......
Jeg havde skåret i begge kyllinger men det hjalp ikke...
Er dette et tilfælde eller de bare ikke til kyllinger???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen interesse for daggammel kylling..
  • #3   22. aug 2012 Milo er heller ikke ti lret meget andet en tørfoder og vådfoder... Dog er der få ting den kræsne kat kan lide

- Culottesteg (jaja min fine ven det bliver sgu dyrt smiley så det er som regel kun når der er rester)
    - Hamburgerryg (altså pålægget)
    - Leverpostej
    - Tun + torskerogn

Og så er det vist det smiley

• #4   22. aug 2012 winston gad ikke et stor stykke kylling til at starte med så vi gav ham små stykker en af gangen. nu efter 1,5 måned spiser han måske 100g styk og så er det ikke sjovt mere og han lader det ligge.

• #5   22. aug 2012 Vores Hector gider ikke andet en tørfoder fra Orijen eller Hills, og så Sheba vådfoder (7,- pr. 100 gram). Ja dyr smag har man sgi hehe.

• #6   22. aug 2012 Joey er meeeega kræsen.
    Han vil allerhelst bare ha' sit tørfoder. Og så kan han lide vådfoder fra Bozita, men det er det eneste vådfoder jeg har haft, som han godt kan lide. Han spiser måske halvdelen af det når jeg giver ham noget.
    De andre slags jeg har givet ham napper han måske lidt i, men så gider han det ikke.
    Han kan dog godt lide tun, altså det vi mennesker spiser fra dåse, han får det bare ikke så tit.
    Rå kylling kan han også godt lide.

Men råt kød, leverpostej, torskerogn og andre slags vådfoder end Bozita er man godt nok for fin til at spise smiley

• #8   22. aug 2012 Culottesteg er også mad for de fattige herhjemme åbenbart *gg*

• #9   22. aug 2012 Holger æder alt her især råt kød smiley mogens gider kun kattemad og kattesnacks smiley

• #10   23. aug 2012 Et par af mine katte æder kun hovederne - resten kan de andre få.
    Men køleskabskolde kyllinger er ikke tiltrækkende. De skal helst være lidt lune eller som det mindste have stuetemperatur.

Jeg lægger mine til optøning i ovnen (uden varme) natten over.
    Så undgår jeg også,at fluerne sætter sig på dem.

• #11   23. aug 2012 Jeg har en ud af mine 5 katte som vil spise daggamle kyllinger, men hun eeeeeeeeelsker dem så også:-)

• #12   23. aug 2012 >Tak for jeres svare... har nu prøvet alt og de er så ligelade med dem.. smiley

Kommentér på:
Ingen interesse for daggammel kylling..

Annonce