{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Sabrina A
Sabrina A
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 64

Min killing vækker mig tidligt om morgen ! {{forumTopicSubject}}

Hej KG smiley

Min lille hankilling felix har fået en dårlig vane med at vække mig tidligt om morgen.

Ca omkring kl 5, begynder han at nive mig på knoerne med sine tænder. Vil ikke sige han bider mig, men det kan til tider godt gøre ret ondt.

I starten vidste jeg slet ikke hvorfor han gjorder det. Først troede jeg han ville ha mad eller ville lege. !

Så jeg gemte mine hænder under dynen, men så gik det bare ud over min næse. Og til tider har jeg gemt mig under dynen, men så tror han bare vi skal lege.

Men nu har det snart stået på i flere uger, og han gør det hver morgen. Nu har jeg så fundet ud af han vil nusses.

Så når jeg bliver vækket med et lille "bid", ligger jeg ham ned og nusser ham, men er jo simpelthen så træt, og falder hurtigt i søvn igen. Og 2 min er jo ikke nok for den lille bandit, synes han ikke selv ihvertfald. Så starter han bare forfra.

Han elsker at blive nusset, så prøver så meget som muligt at nusse ham ekstra meget om aften. Men han er en lille Diva, og det skal være når det passer ham smiley

Er simpelthen så træt hver evig eneste morgen, og til tider bliver jeg faktisk nød til at tag hans kurv, og sætte begge killinger ud fra soveværelset, så jeg kan få lidt søvn.

Er der nogen der har en ide om, hvordan jeg kan afvende ham med det ?

Skal lige siges at vi ikke leger med hverken fingere eller tæer herhjemme, og jeg gør alt for at underholde dem begge inden vi skal i seng, med deres legetøj osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min killing vækker mig tidligt om morgen !
  • Sabrina A
    Sabrina A Tilmeldt:
    jul 2012

#2   7. aug 2012 Hehe det er ikke engang løgn Susan smiley Den er ikke dum den lille, og den ved godt hvordan den skal bære sig ad smiley

Synes bare det er hyggeligt de går med i seng, men ja det er mig der er søvndrukkent om morgen. Gaaaabb smiley

Men ja de må udenfor soveværelsesdøren, hvis det fortsætter meget længere.

De har heldigvis heller ikk fundet ud af endnu, man kan kradse på døren for at få deres vilje. Så ligger dig sig bare så fint i deres kurv og sover smiley

• #4   7. aug 2012 Jeg kan ikke undvære at mine katte er i soveværelset smiley
    jeg har en kat på syv, han startede med samme adfær da jeg mistede min lille hunkat, og giver jeg ham en lillefinger tager han hele armen,, så jeg kan bare ikke nusse om natten for så vil han have mere nussen, så det er nødvendigt at vende ryggen til, og lægge en hånd over ansigtet,,,, din har nok en anden måde, så du finder bare hvad der passer til jer, og så gøre som du gør nu, nusse ham om dagen.
    min er så ikke en der vil kæle om dagen, kun når han selv vil og det er ikke så tit.

• Sabrina A
    Sabrina A Tilmeldt:
    jul 2012

#5   7. aug 2012 Ja de gange jeg har lukket dem ude fra soveværelset, har de ikke beklaget sig faktisk. De leger bare lige lidt og så lægger de sig, og falder til ro smiley

Men ja hvis jeg skal vende dem af fra start de ikke må gå med i soveværelset når vi går i seng, kan da nok godt opstå lidt utilfredshed fra deres side af. Men må bare være stærk og nej er nej.

Ja Jette det må jeg prøve smiley og præcis synes det er svært at undværer dem når vi går i seng. Det er så hyggeligt, og synes de jo bestemt også. smiley

Men det er nu de skal lære det, når de er små.

• #6   7. aug 2012 Jeg ignorerede min killings forsøg på morgenvækning, så gik det over med tiden. Hun skal jo også lære dine sovevaner at kende. Som Hejzan skriver tror jeg bestemt at det er noget de vokser fra, men der er jo forskel på katte selvfølgelig.

• #7   10. aug 2012 Min killing vækker mig også om morgenen. Han har et behov for at nusse mig bag øret og slikke. Han masserer mig med poterne, som om han patter hos sin mor. I en tidlig alder gad hans mor ham ikke mere, og dyrlægen mener, at det kan være et savn, han lider under. Derfor kan jeg ikke nænne at skubbe ham væk eller skælde ham ud. Jeg er faktisk også begyndt at mangle det, hvis han en aften ikke gider. Dyrlægen mener, at det er en vane, der går over med tiden.
    Jeg tror, at dine katte måske kan savne deres mor og derfor søger de kontakt til den person, de er tættest knyttet til. De gør det for tryghedens skyld.

Kommentér på:
Min killing vækker mig tidligt om morgen !

Annonce