{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.319 visninger | Oprettet:

Katte i sommervarmen - Pels og appetit.. {{forumTopicSubject}}

Synes ikke mine katte spiser så meget for tiden... Sådan generelt her i det varme vejr, men nogen dage så forsvinder der alligevel en del mad fra skålene.... Spiser de mindre i varmen???

Har også lige et spørgsmål om pels. Det virker nok dumt, men bliver pelsen på de langhårede tyndere her om sommeren???
- Som når man hører om sommer og vinterpels ved andre dyr...

I vinters havde min kat Ymer nemlig en kæmpe tyk pels og specielt foran. Den har været meget tynd her til sommer, men er godt nok begyndt at blive tykkere igen. - Andre mener mine katte er rigtig flotte, men jeg er altid selv bekymret.... Endda også når dyrlægen siger, de er flotte..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte i sommervarmen - Pels og appetit..
  • #2   26. jul 2012 Så behøver jeg ikke bekymre mig... Synes også min kat Ymer virkede så tynd, men da han kom på vægten, så vejede han nøjagtigt det samme som sidste år..
    Han vejer 4,63 kg... - Synes han er lille, men det er nok fordi, jeg har læst at Ragdolls bliver store. Der er jo også lidt Birma i ham - Men han er nu en smuk kat..
    Min anden kat fra internat ændrer sig ikke om sommeren. hun vejer 3,8. Hun virker lidt som en lille basse med rigtig tyk pels, men det er nok fordi, at Ymer er så slank. Det har han nu altid været, men han er også en god jæger, så han får nok sin portion motion...

• #3   26. jul 2012 Min kæreste sagde nøjagtig det samme til mig i morgen:

MC, jeg er altså lidt nervøs for kattene, de spiser ingenting for tiden .. smiley

Kommentér på:
Katte i sommervarmen - Pels og appetit..

Annonce