{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aktivering af indekat
  • #1   20. jul 2012 Hej, der er vist mange gode oprettede emner om aktivering hvis du søger lidt. Men ellers så gemmer jeg min kats foder rundt i stuen, og jeg putter foder i sådan en aktiverings bold, hvor foderet drypper ud når hun skubber rundt til bolden. Derudover har hun også en Cat acticity fun board hvor hun skal bruge sine listige poter for at få maden ud.

Nå ja, og lidt klikker træning med tricks eller tur i sele kan også være en mulighed smiley
    Mange af de produkter jeg nævner findes herinde:
    http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattelegetoej/aktivitetslegetoej

Derudover er bordtennis bolde og valnødder et hit. Samt lidt katteparfume på hendes legetøj, så bliver det lidt mere interessant at lege smiley

• #2   20. jul 2012 Vores katte er meget glade for tørrede kaninører, og kan få flere timer til at gå med at lege med dem, kaster rundt med dem, op i luften osv., inden de begynder at gnave i den og æde den.
    http://www.jekas.dk/Webshop/Category/4855-1-1042/

De får foder i foderkugler og foderbrætter, så de skal tænke lidt for at få mad.

Og ja her er valnødder og bordtennisbolde også et helt stort hit.

Og så er vi-kaster-katten-kommer-og-afleverer også et helt stort hit, og de bliver ved og ved smiley

Store kradsemiljøer leger de i.

Men mest af alt, de har bare så meget glæde af HINANDEN.

• Sabrina A
    Sabrina A Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 64
    #3   20. jul 2012 Mine to hankillinger er helt vilde med plastik klemmer, jeg har trægulv, og de kan få timer til at gå med at lege med dem på gulvet. Og så er legetøjmus også det helt store hit. Dem går de med i munden, og bruger tid på at gemme dem. Og ja så har de også hinanden smiley

• #4   20. jul 2012 Du har allerede fået en del af de ideer jeg selv bruger, bortset fra at jeg bestemt ikke aktiverer mine katte om natten, det er nærmest omvendt smiley

Men det er vigtigt at du tænker som en kat og kører den træt psykisk, hvilket de forskellige aktivitets legetøjer er rigtig gode til. Jeg bruger også meget den med at lægge tørfoder rundt omkring, gerne noget der ikke er det samme, som det i skålene. Det gør det lidt mere spændende for katten, da det fx lugter anderledes. Du kan bruge prøveposer eller de små 400 grams poser til det. Ellers er der mange ting du selv kan lave, med papkasser, paprør osv. Selv en æggebakke, gerne af plastik er god at fodre i, så skal katten bruge poterne for at få det op, og den bliver derved beskæftiget på en naturlig måde. Du skal IKKE lege vildt med den, det vil kun overstimulere og slet ikke til natten.

• #5   25. feb 2013 Jeg har en blå godbiddebold fra Bilka. Mener den kostede 29.95. Dreamies godbidder passer til hulstørrelsen og det er ikke alt for nemt for katten. Min kat tømmer lystigt sin, hvilket er tegn på, at han bruger den meget når vi ikke er hjemme.

Kommentér på:
aktivering af indekat

Annonce