1.476 visninger
|
Oprettet:
hvornår må man lukke den ud {{forumTopicSubject}}
hej kg jeg har 2 killinger de er 16 uger gamle og har boet hos mig i en md nu så de bugte kunne lukkes ud nu. men den ene er lidt sky men er begyndt at komme over til os vis vi bare sidder stille. nu mit spørsmål er det fint nok at lukke den ud nu eller skal den vende sig mere til os. den anden er ikke noget problem den kommer vis vi kalder det er bare med hensyn til den sky killing
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
okt 2007
okt 2011
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 5
okt 2007
Men derfor bør man stadig ikke lukke den ud før den er 6 mdr. gammel
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 27
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
Men det afhænger selvfølgelig af boligfohold; hvis du har mulighed for at være ude sammen med dem i rolige trygge bilfri omgivelser, kan du begynde meget tidligere.
Men skal de være på egen hånd, skal de være store killinger.......
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 32 Svar: 869
Han kom først ud hos min mor, da jeg var derhjemme (havde været igennem en øjen operation), der var han omkring 5 måneder, og blev pænt i nærheden (havde også gået ture med ham hos min mor), da han så blev ældre, begyndte han, at gå længere og længere væk, men han har aldrig haft problemer med, at finde hjem.
Dog vil jeg have ham inde om natten.
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 5
mange tak for det svar. men med hensyn til den sky killing så er den ikke så slem mere. det er mest vis vi prøver og kæle den at den går lidt væk fra os men den ligger i fodenden og sover om natten osv
hvornår må man lukke den ud