4.769 visninger
|
Oprettet:
hvornår må man flytte killingerne {{forumTopicSubject}}
Jeg har på fornemmelsen at min kat heller vil føde et andet sted end jeg ville ha hende til det :o)
så jeg overvejet at sætte fødekassen der hen hvor hun gerne vil, men der er ikke plads til løbegården kan være rundt om, men det første stykke tid fare killingerne jo heller ikke ud og ind af kassen.
min spørgsmål er så: må jeg, når killingerne blive ældre ta fødekassen og sætte der hen hvor jeg syntes den skal være??
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 111 Svar: 642
men må jeg så godt flytte den senere hen? tror hun er ligeglad senere, det er bare mere når hun føder og lige efter at hun gerne vil være i hendes hygge gemme sted (som er nemt for mig at komme til)
men killingerne tager ikke skade af det gør det? når det er hele kassen jeg flytter med
okt 2006
normalt sover hun i sin kurv over bagved sofaen, men hendes ynglings spot er hendes elskede tøjskab :o) hun ligger der inde dagen lang hvis hun kan få lov, så tænkte jeg ville sætte fødekassen i bunden af tøjskabet, og så når killingerne blev lidt større jamen så kunne kassen komme ud af skabet.
okt 2006
så lige nu har jeg det sådan hun må føde hvor hun vil bare jeg kan komme til hvis hun skulle få brug for hjælp :o)
har lavet en fødekasse selv ud af en papkasse, der ligger en hovedpude o hendes ynglings tæppe, ved siden af kassen ligger der også tæpper, altså inde i skabet, så håber det kan gå an i stedetfor tøjet :o)
det skulle ik undre mig hun føder i min næsten nye seng hehe :o)
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.398
okt 2006
tøjet og dyner osv kan altid vaskes
det vigtigste for mig er hun føder et sted hvor jeg og hende selv nemt kan komme til, killingerne ikke kommer til skade, og hvor der er varmt og trykt.
hun sover tit under sengen, tror i hun kan finde på at føde der inde så?
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.398
okt 2006
okt 2017
Følger: 3 Katte: 1 Svar: 3
okt 2017
Følger: 3 Katte: 1 Svar: 3
Killingerne er nu 2 1/2 ige og vil gerne på opdagelse , må jeg flytte dem ud af skabet og i “ kravlegård”??
hvornår må man flytte killingerne