Killinger - voksen tørkost? {{forumTopicSubject}}
Hej KG
Da jeg kom hjem med lille Neelix, pointerede min kæreste at han egentlig havde en ret udspilet mave, og det havde han da egentlig ret i, da jeg mærkede ordentligt efter. Jeg troede først at han var rigtig tyk, da alle killingerne havde den mave Han havde også ret tynd mave!
Jeg sørgede derfor for at give ham det bedste foder, applaws tørfoder, og royal canin vådfoder, blandet sammen.
Og allerede dagen efter havde han en mindre mave, og han har heller ikke han tynd mave siden!
Der hvor vi hentede ham, sagde de, at pga. de havde så mange katte, fik killingerne altså bare det helt billige voksenfoder, og jeg tænker straks at det er derfor Neelix's mave så sådan ud? Også fordi alle de andre killinger derude rendte rundt med en stor rund mave?
De var da nogle rigtig søde mennesker, men jeg blev lidt trist over at alle killingerne højst sandsynligt render rundt med tynd skid og udspilet mave?
jan 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 31 Svar: 311
-det var det samme med min basse, felix- han var blevet opfodret på mors mælk, sovs og kartofler. INTET andet, da hun ikke troede en fis på det tørfoder? hmm..
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 37 Svar: 209
Fandt også ud af han ikke havde fået ormekur, de sagde det ikke var nødvendigt da de var indenfor. Men mødrene var jo mest udenfor, så de burde nu have fået en ormekur alligevel.
Og puha, sovs og kartofler :/? Hvordan kan man dog tro at det er bedre end tørkost?
jan 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 31 Svar: 311
og ja, jeg aner det ikke, men man kunne tydeligt se at det IKKE var katteføde... hans pels var grim og fedtet og mat, hans mave var enormt opspilet og han lugtede ud af munden og var meget på bakken de første dage derhjemme. men ordenligt foder kan gøre underværker - han er en smuk og velfungerende mis idag
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Killinger - voksen tørkost?