1.759 visninger
|
Oprettet:
Gode katte bøger? {{forumTopicSubject}}
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få fingre i en rigtig god bog om katte, så håber i har et par gode forslag.
Det skal ikke være sådan en katte-for-nybegyndere eller noget om katteracer, men en hvor man virkelig går i dybden.
Som hvordan man bedst knytter bånd med katten, taler med den/forstår den og lign.
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 66
Hvis du har meget tålmodighed og gerne vil prøve at opdrage din kat så er"Træn din kat" af Maiken Lysholm Sten et godt forslag. Så kan du læse dig frem til, hvorledes du forhindre din kat i at æde ledninger, hvordan du kliktræner, forhindrer den i at kradse møbler etc. Personligt synes jeg, at den var sjov at læse
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 131
Ellers er der en bog af en af mine idoler Karen Pryor der også handler om klikker træning af kat, men den er på engelsk.
Der er endnu en god engelsk bog "When pigs fly" der godt nok handler om træning af "vanskelige" hunde, men principperne er de samme, og forfatteren går meget i dybden med positiv træning og er underholdende at læse samtidig.
Man knytter bedre bånd til sin kat gennem træning er min erfaring, så det vil jeg anbefale
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 37 Svar: 209
jul 2012
jul 2012
Gode katte bøger?