{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.759 visninger | Oprettet:

Gode katte bøger? {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få fingre i en rigtig god bog om katte, så håber i har et par gode forslag.
Det skal ikke være sådan en katte-for-nybegyndere eller noget om katteracer, men en hvor man virkelig går i dybden.
Som hvordan man bedst knytter bånd med katten, taler med den/forstår den og lign.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode katte bøger?
  • #3   12. jul 2012 "Den store bog om katte" synes jeg er rigtig god mht. racer, kattens historie, sygdomme etc.
    Hvis du har meget tålmodighed og gerne vil prøve at opdrage din kat så er"Træn din kat" af Maiken Lysholm Sten et godt forslag. Så kan du læse dig frem til, hvorledes du forhindre din kat i at æde ledninger, hvordan du kliktræner, forhindrer den i at kradse møbler etc. Personligt synes jeg, at den var sjov at læse smiley

• #6   12. jul 2012 "Træn din kat" af Maiken lysholm sten mener jeg at navnet er, men du kan kun bestille den ved at sende hende en mail, eftersom bogen er "udløbet" hos bogselskaberne.

Ellers er der en bog af en af mine idoler Karen Pryor der også handler om klikker træning af kat, men den er på engelsk.

Der er endnu en god engelsk bog "When pigs fly" der godt nok handler om træning af "vanskelige" hunde, men principperne er de samme, og forfatteren går meget i dybden med positiv træning og er underholdende at læse samtidig.

Man knytter bedre bånd til sin kat gennem træning er min erfaring, så det vil jeg anbefale smiley

• #7   13. jul 2012 Tak for en masse gode forslag smiley Har hørt meget godt om 'Træn din kat' så det er i hvert fald en jeg skal have kigget på.

• #8   14. jul 2012 Ja gør endelig det, den koster også kun 200 kr. Kan dog ikke huske om det er med eller uden forsendelse.

• #10   15. jul 2012 interessant bog! Den er desværre udsolgt alle vegne, men den kan lånes på biblo.

Kommentér på:
Gode katte bøger?

Annonce